Terug

uitvallen omvormer zonnepanelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: FLUVIUS

31/05/2023

Geachte,Ik heb zonnepanelen.Sinds enkele weken onderbreekt mijn omvormer steeds enkele uren, en dit altijd over de middag ( als de zon het meest energie geeft ) om dan enkele uren later terug in te schakelen.Dit is ook zo bij de buren in onze straat.Wat is er gaande?Hierdoor hebben we veel verlies aan opgebrachte stroom.Wat voorzien jullie hier aan te doen?Met vriendelijke groeten van mij en de buren.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: C. A.

01/06/2023

Geachte heer AmpoorterUw consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde uw vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius.MAAR. nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen.We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aubDankuwel!Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

C. A.

Naar: FLUVIUS

01/06/2023

Geachte,Betreft antwoord op klacht " uitvallen zonnepanelen "adres: Christiaan AmpoorterKardinaal Cardijnlaan 588870 IzegemHet ontbrekende EAN-nummer is: 541449651000039205Met vriendelijke groet,Christiaan Ampoorter

FLUVIUS

Naar: C. A.

01/06/2023

Beste heer AmpoorterBedankt voor uw reactie.Ik heb hiervoor een klachtendossier aangemaakt met referentie 1000240545.U zal hieromtrent gecontacteerd worden door de technische dienst van Fluvius via uw persoonlijk mailadres.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

C. A.

Naar: FLUVIUS

02/06/2023

Geachte,Betreft ref. klachtendossier: 1000240545Mijn kenmerk: CPTBE01803017-78Ik heb de installateur van mijn zonnepaneleninstallatie gecontacteerd.Deze zijn op dit moment bezig met het nazien van mijn installatie met als doelhet uitsluiten van de oorzaak bij deze installatie waardoor de omvormer uitslaat.Met vriendelijke groet,Christiaan Ampoorter.Kardinaal Cardijnlaan 588870 Izegem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform