Beste,Op 7/8/23 en 14/8/23 hebben jullie diensten een interventie uitgevoerd om mijn probleem met uitvallende internetverbinding op te lossen. Als ik mij goed herinner is dan modem vervangen en zijn er aanpassingen gebeurd aan de instellingen modem. Er was ook een probleem buiten, maar daarvoor moest afdeling netwerk komen.In de maanden daarna ben ik blijven sukkelen met uitvallende internetverbinding. Sedert begin maart 2024 moet ik meermaals per dag de modem herstarten daar deze uitvalt en vanzelf niet meer herstart.Op maandag 25 maart is technieker langsgeweest en is modem nogmaals vervangen. Modem blijft na vervanging nog uitvallen en niet terug opstarten. Men gaat nogmaals netwerkdienst sturen.Deze zijn vandaag 28/3/24 langs geweest volgens jullie helpdesk. Zelf niemand gezien, er was mij nochtans gevraagd om thuis te blijven. Probleem zou ergens liggen in de verdeelkast op straat. Volgens jullie operator nog steeds hetzelfde probleem als in augustus 2023. Dit staat allemaal genoteerd in de verslagen van dienst netwerk.Als het internet uitvalt, werken ook alle toestellen niet die met internet zijn verbonden.Mijn vraag is om dit ASAP nu eens eindelijk op te lossen en een passende compensatie te voorzien. 9 maanden, vind ik er persoonlijk ver over.Met vriendelijke groeten,H,D