Terug

Uitval lijst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: FLUVIUS

27/01/2023

Hoi. Wij zijn blijkbaar bij de gedupeerde van de uitval lijst van fluvius. Wij moesten begin oktober ons jaar afrekening krijgen... Deze kon onze leverancier niet maken omdat ze de meterstanden niet kregen.. hebben toen contact opgenomen met fluvius en ze hebben ons verteld over het probleem. Maar dat ze dit zo snel mogelijk zouden oplossen. Zijn ondertussen bijna 5 maanden verder nog steeds niet opgelost. Terwijl wij plus min 2000 euro terug moeten krijgen van onze leverancier die dat niet kunnen doen zonder de juiste meet gegevens. Bij fluvius krijgen we steeds zelfde antwoord zijn er met prioriteit aan bezig.. wat mij niet het geval meer lijkt wij hebben 1 ons geld echt nodig.. en 2 hebben we geïnvesteerd in een slimme sturing zodat het veel voordeliger word als we naar een dynamic contract gaan. Nu kan dit door het probleem bij hen ook nog niet dus wij krijgen ons geld niet plus wij verliezen elke dag geld door hen! Als men vraagt hoe ze dit gaan vergoeden krijgt men geen antwoord. Maar als zij een factuur sturen en je betaald te laat komen er zoveel kosten bij.... Ze beloven veel maar doen niets!! Plus ik vraag me af hoe ze mijn schade gaan vergoeden. Of moeten wij de verdere stappen gaan ondernemen. Wij nemen geen genoegen meer met nog maanden te moeten wachten. En willen voor elke dag dat wij onze investering niet kunnen gebruiken ook vergoed worden!

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: J. P.

30/01/2023

Beste,We hebben je klacht goed ontvangen.Tot mijn spijt kan ik u enkel meedelen dat de blokkade op je EAN nog niet is opgelost.Door deze blokkade zit de communicatie tussen je leverancier en Fluvius vast en worden er geen gegevens uitgewisseld.Alle betrokken diensten zijn er mee bezig om deze problematiek in orde te krijgen maar tot op heden zonder positief resultaat.Je gegevens gaan niet verloren maar geraken niet bij de juiste diensten.Zodra het probleem opgelost is zullen de berichten verwerkt worden om je facturatie en mogelijke contract wijzigingen te laten doorgaan.Alvast onze verontschuldigen voor deze situatie.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. P.

Naar: FLUVIUS

30/01/2023

Beste Ja dit is niets nieuw.. het is al lang een probleem waar niets aan veranderd. Nu moeten wij door jullie toe doen elecktriciteit aan kopen aan duurdere tarieven.. omdat we niet zelf kunnen bepalen waneer we deze aankopen en opslaan in onze battery of het moment zelf bepalen waneer we gaan injecteren? Gaan jullie ons ook vergoeden voor deze schade ? Plus intresten op het geld dat we moeten verkrijgen op onze afrekening ?? Wij hadden op dat geld al enkele maanden geleden gerekend? Jullie kozen voor de digitale meter jullie wouden een nieuw systeem om de meter standen door te geven... Maar de consument is steeds de gedupeerde als het niet werkt... Wij moeten nu geld terug krijgen maar er zijn mensen die al lang bang op hun afrekening wachten en hun voorschotten niet kunnen verhogen ... Ik wil dat de schade die ik door jullie heb betaald word. Aangezien ik ook heb moeten investeren? En jullie probleem hoe het nu zit nog maanden kan duren.. Plus moest mijn ex leverancier falliet gaan dat jullie dit garanderen dat ik in dat geval mijn geld krijg van jullie?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform