Geachte mevrouw/heer,
Op 09/04/2024 kocht ik onderstaande toestellen
HB774G1B1 iQ700 Oven 60 x 60 cm Zwart Siemens € 904
BF722L1B1 iQ700 Inbouwmagnetron Zwart Siemens € 703
LC98BIP50 Dampkap Siemens € 692
EX875LVC1E Inductie Siemens € 798
KI81RADE0 Koelkast Siemens € 888
SN75EX11CE Vaatwas Siemens €945
in uw online winkel voor een waarde van € 4930 waarop we een setkorting kregen van € 354, zodat het totaal inclusief BTW € 4576 bedroeg. Hiervan hebben we reeds een voorschot van € 3697 betaald inclusief verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de 5 weken zou plaatsvinden, wat rond 22/05/2024 zou zijn. De levering van goederen werd echter steeds uitgesteld van week 21 naar week 26 naar week 28/29 en nu naar week 31 (30/07/2024).
Ik verzoek derhalve om de levering zo snel mogelijk te laten plaatsvinden of onze bestelling te annuleren en het bedrag van € 3697 terug te betalen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Stefanie De Smedt
0472/69.10.00
Bijlagen:
• Orderbevestiging, mailverkeer
• Betalingsbewijs