Terug

Uitstel van levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. V.

Naar: GAMMA (Webshop)

28/11/2025

Beste, wij hebben op 24/10/25 decowal accoustic wandpanelen besteld. We konden kiezen om deze in een Gamma winkel te laten leveren maar dit zou tussen de 2-3 weken duren en dus kozen we om 40€ op te leggen zodat deze tussen 28/10/25-04/11/25 zouden worden geleverd. Tot op heeen hebben we nog niets ontvangen. Ik heb dagelijks gebeld en gemaild naar de klantenservice van Gamma waar ze mij steeds beloven dat ofwel de leverancier mij gaat contacteren ofwel dat de levering reeds moest voorzien zijn (vandaag weeerom zouden ze deze leveren), doch we hebben weer niets ontvangen. Ik sta machteloos gezien ik telkens een andere persoon aan de klantenservice te horen krijg en telkens opnieuw mijn uitleg moet doen. Indien er een probleem is ivm bijvoorbeeld de stockage die op is, dat ze dit dan gewoon eerlijk toegeven maar zelfs daar krijg ik geen antwoord op. De nummer van de leverancier krijg ik ook niet zodat ik zelf met hem kan bespreken wat het probleem is. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Mvg Dorothy Van Renterghem

Berichten (2)

GAMMA (Webshop)

Naar: D. V.

28/11/2025

Bedankt voor je e-mail naar GAMMA. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we een persoonlijk ticketnummer voor je aangemaakt: 3375223. Het is handig om dit ticketnummer bij de hand te houden wanneer je weer contact opneemt met onze klantenservice. Misschien heb je al een kijkje genomen op onze website? Daar vind je mogelijk het antwoord op je vraag! Heb je een vraag over een klus of één van onze producten? Kom dan langs bij een GAMMA-winkel, wij helpen je graag! Via deze kaartvind je snel een winkel bij jou in de buurt. Met vriendelijke groet, Jouw GAMMAteam Deze mail is automatisch aangemaakt en verstuurd

GAMMA (Webshop)

Naar: D. V.

01/12/2025

Beste klant, Je hebt ons enkele dagen geleden een e-mail gestuurd. Je hebt hierop nog geen reactie gehad. We begrijpen dat dit vervelend is en we waarderen je geduld. We willen je verzekeren dat we jouw e-mail niet zijn vergeten en dat we er zo snel mogelijk op zullen reageren. In de tussentijd willen we je graag wijzen op de mogelijkheid om onze FAQ te raadplegen. Hier vind je mogelijk al het antwoord op je vraag. Onze excuses voor het ongemak. We stellen je geduld zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Jouw GAMMA team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform