Terug

Uitstel levering en onbeantwoorde annulering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Elektro Lommelen

16/05/2024

Beste,Ik bestelde op 23/11/2023 een koelkast KIR81AFE0 Bosch. De betaling van €797,00 werd als ontvangen opgetekend op 23/11/2023. Tot op vandaag (16/5/2024) mochten wij nog niets ontvangen. Ik heb ondertussen meermaals contact opgenomen met het bedrijf via mail om te vragen wanneer de levering zou plaatsvinden. Op 8/12/23 kreeg ik antwoord dat de levering zou gebeuren in week 52 van 2023.Op 24/1/2024 kreeg ik antwoord dat de levering zou gebeuren op 12/2/2024.Op 20/3/2024 kreeg ik antwoord dat de levering zou gebeuren midden april.Op 16/4/2024 kreeg ik antwoord dat de levering zou gebeuren midden mei.Op 16/4/2024 heb ik gezegd dat midden mei te laat is en dat ik bij deze mijn bestelling wil annuleren.Op 17/4/2024 stuurden ze mij dat ze de koelkast rechtstreeks konden bestellen bij Bosch met levertermijn 1 - 3 weken mits opleg tot €888. Diezelfde dag heb ik gezegd dat ik hen nog tijd geef tot midden mei om te leveren of om mijn geld terug te storten en indien dit niet gebeurd ik zal starten met een aangetekend sturen en klacht in te dienen bij de vrederechter. Vandaag (16/5/2024) kreeg ik opnieuw antwoord van hen dat de levering zal plaatsvinden in week 23 van dit jaar.Op de dreigementen van aangetekend schrijven en/of vrederechter reageren ze heel droog dat de koelkast met zekerheid zal binnenkomen bij hen, maar dat er wat vertraging is bij hun groothandel. Op het annuleren van de bestelling en het terugstorten van de centen wordt helemaal niet gereageerd.Dus na ongeveer 6 maand en meerdere mails hebben we nog steeds geen koelkast en eveneens geen centen.Heel binnenkort komen ze onze nieuwe keuken plaatsen en zal deze dus een inbouwkoelkast missen. De enige goede oplossing in dit verhaal is het annuleren van de bestelling en het terugstorten van onze centen!Alvast bedankt

Bemiddeling door Testaankoop 14 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform