Geachte,Ondanks de vriendelijke maar wel pertinent geformuleerde vragen van mijnentwege om te stoppen met de vele commerciële mailings en nieuwsbrieven naar mijn mailadres lijkt de klantendienst van Farmaline daar niets aan te doen.Uiteraard gebruikte ik meerdere keren de link Uitschrijven onderaan de mailings of nieuwsbrieven van Farmaline, maar dan krijg je onmiddellijk het volgende te lezen op je scherm:Uitschrijven niet geluktWe konden u niet uitschrijven voor onze nieuwsbrief.Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice. Dus stuurde ik op 29-06-2022 en op 01-07-2022 een mail naar de klantendienst van Farmaline met het uitdrukkelijke verzoek mij voor alle reclame van Farmaline uit te schrijven en dit ook per kerende e-mail te bevestigen.Telkens kreeg ik nog dezelfde dag een mail terug van Farmaline.Tweemaal net dezelfde tekst, met overigens dezelfde fouten in en met o.a. de volgende mededeling:... U heeft er goed aan gedaan ons hierover te contacteren.Ik heb u uitgeschreven voor onze nieuwsbrief.Normaliter ontvangt u vanaf heden geen emails, reclame of post meer van onze aangaande onze nieuwsbrief of beoordelingen.De Farmaline klantendienst staat steeds voor u klaarMet gezonde groeten,Farmaline klantendienstMaar enkele dagen later zit dan weer zo'n reclamemail van Farmaline in mijn mailpost.Bovendien heb ik in mijn Farmaline-account alle mailings uitgezet, onder Wijzig mailingvoorkeuren.Farmaline lijkt de roep om hulp in deze zaak niet te horen of te begrijpen.Ik blijf graag vriendelijk en beleefd en hoop dat deze klacht wel resultaat oplevert.STOP a.u.b. met het versturen van deze vele nieuwsbrieven en reclamemails naar mijn mailadres, want dit is echt niet aangenaam!Met vriendelijke groet.04 juli 2022