Terug

Uitschakelen contactloos betalen kredietkaart Visa

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Crelan

27/01/2025

Beste, Eerder vorig jaar stelde ik vast dat sinds de overdracht van Axa bank naar Crelan de functie contactloos betalen plots niet meer aan te passen was. Het viel me op dat mijn kredietkaart plots WEL contactloos kon betalen, Deze functie had ik reeds bij Axa uitgeschakeld. Na verschillende vragen hieromtrend zou de functie volgens mijn bankdirecteur in de maand januari 2025 terug aanpasbaar moeten zijn. De helpdesk van Crelan kan me niet helpen, het probleem zou bij Visa liggen. Bij Visa vertellen ze me dan dat dit bij Crelan ligt. Van het kastje naar de muur dus. Vandaag liet mijn bankbediende dan weer weten dat je het contactloos niet meer uit kan schakelen. Ik wens dus nog steeds de nfc toepassing uit te schakelen. Ik had in een TA boekje vorig jaar gelezen dat de bank kosteloos een nfc loze kaart zou kunnen afleveren op vraag van de klant. Ik wil hier graag een oplossing voor aub.

Berichten (1)

Crelan

Naar: C. D.

29/01/2025

Beste, Wij hebben de klacht van de heer Demuylder goed ontvangen, waarvoor dank. Zodra de resultaten van het onderzoek gekend zijn, zullen we de heer Demuylder op de hoogte brengen. Vriendelijke groeten, Jessica L. Customer Relations Confidential Information


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform