Terug

Uitkering arbeidsongeschiktheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Bond Moyson Oost-Vlaanderen/West-Vlaanderen

07/07/2022

Beste,Volgens Bond moyson moet ik een nieuw formulier arbeidsongeschiktheid laten opmaken bij de arts.Anders kunnen ze mijn dossier niet verder behandelen.Ik ben het daar niet mee eens.(via mail 2x gemeld)Heb twee formulieren arbeidsongeschiktheid.De eerste aanvang arbeidsongeschiktheid.En de tweede verlenging arbeidsongeschiktheid.De formulieren komen overeen met de periode dat ik ziek geweest ben.Er was wel een fout bij de werkgever gebeurd.deze fout is bij de werkgever rechtgezet.Heb dit aan Bond Moyson gemeld.Volgens mij moeten juist de gegevens bij de werkgever,opnieuw opgevraagd worden.En het dossier is in orde.Begrijp niet waarom dit allemaal zo omslachtig moet.Mijn arts heeft het al zo druk.Is het mogelijk eens te kijken of dit op een vlotte manier opgelost kan worden?Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Bond Moyson Oost-Vlaanderen/West-Vlaanderen

Naar: R. V.

07/07/2022

Geachte mevrouw/meneerWe hebben via uw klachtenplatform een klacht ontvangen. We brengen de betrokkene via e-mail op de hoogte. Om de privacy van de betrokkene te respecteren geven we niet de volledige inhoud van ons antwoord weer op het platform.Met vriendelijke groetenDe klachtenbemiddelaar van Solidaris Oost-Vlaanderen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform