Terug

uitgestelde vlucht compensaties worden niet terugbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Sata airlines

18/10/2023

Ons gezin had voor 14 juli een vlucht geboekt met nummer SP 441 om 10:40 van Horta naar Ponta Delgada. De boeking werd gemaakt door Travel Experts onder het referentienummer: VECUWW. De vlucht werd om 11:30 geannuleerd vanwege technische problemen. Er werd een nieuwe vlucht gepland om 22:30, maar deze vertrok pas om 23:55.Volgens de regels in SATA's contract vragen we compensatie voor de volgende personen onze vier gezinsleden o.w.v. volgende extra kosten:-ophalen huurauto op luchthaven Ponta Delgada na middernacht (€31,64),-lunch en diner in Horta (€79,35),-een vaste vergoeding vermeld incontract (4x €250 =€1000).De klachtendienst van Sata heb ik al 4 keer gemaild. Tot nu toe zonder resultaat. Enkel een standaardantwoord via mail, maar geen concrete acties, hoewel in hun contract deze compensaties vermeld staan.

Berichten (3)

Sata airlines

Naar: S. H.

18/10/2023

Exmo. (a) Sr. (a),Para que possamos assegurar uma gestão mais rápida e eficiente do seu contacto, solicitamos que submeta a sua reclamação, elogio ou sugestão online através do link Contacte-nos Azores Airlines s:www.azoresairlines.ptt-pt/apoio/contacte-nos , utilizandoo código de reserva e os números de bilhete dos passageiros, se aplicável.Dear Sir/Madam,So that we can handle your contact more quickly and efficiently, we would like to ask that you please send us your complaint, compliment, or suggestion online through www.azoresairlines.pt/en/support/contact-us, using the passenger’s booking code and ticketnumber, if applicable.

S. H.

Naar: Sata airlines

25/10/2023

Dear SataI have contacted you several times through customer service (25/09, 18/08, 27/07 and 20/07) each time with the following email address: sophie_hannes@hotmail.com. Following persons booked the flight SP441 of July 14 at 10:40:Sophie Hannes, Lene Wuestenberghs, Ward, Wuestenberghs, Sven Wuestenberghs. I do not see why I have to transmit everything again now, since you have had the necessary data for a long time. I comply with the necessary regulations and also expect you to do urgently, what you promise in your policy.

S. H.

Naar: Sata airlines

08/11/2023

I sent my complaint to customer service again (at october 26), but still haven't received any compensation or concrete details. I have done everything according to the predetermined procedure, but SATA refuses to pay. What should we do to get what we are entitled to?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform