Terug

Uitgestelde levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: EMMA Matelas

02/01/2023

Beste,Wij bsstrlden op 26okt een bixspring en betaalden dit binnen de 30 dagen. Echter werden skechts paar ondeddelen geleverd maar niet de matras zelf.Enkele dagen voor verwachte leverdatum krijgen we telkend een melding dat de levering is uitgesteld ...Na contact met de handelaar zeggen ze telkens dat de oorzaak bij de teanspoeteur ligt en ze er niets kunnen aan doen.Zo kregen we bv 31 dec opnieuw een melding dat de leversatum van 3 jan is uitgesteld naar.begin febr ...

Berichten (8)

EMMA Matelas

Naar: K. C.

02/01/2023

Hello Kevin. Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience. I '‹can see in our system the delivery date of your order has been updated to 2023-01-27-2023-02-01   '‹ This delay could be because the product was out of stock. Once again we apologize of this delay and we appreciate you taking your time to reach us.     If you have any further questions or issues, please don't hesitate to reply.   Have a nice day   Best regards,   Wilson ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be This email contains confidential information.  If you have received this email in error, please contact us and delete this email.  Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Ma, 2 Jan om 6:03 AM , Klachtenbox schreef:

K. C.

Naar: EMMA Matelas

02/01/2023

Beste,Is het probleem stock? Want wij kregen mail dat het aan de transporteur lag?? Wat het probleem ook is, het is daarmee nu nog niet opgelast. Graag levering zoals.aangegeven.

EMMA Matelas

Naar: K. C.

04/01/2023

Hello Kevin. Thank you for contacting us again. From my previous email i explained this late delivery issue for you and i understand how bad you feel about this delay. '‹ If you are still having problem with the bed frame please respond to this email so i can help you and also don't forget to let me know after you have received your mattress so i can give you some compensation because of the delivery delay. Once again we apologize of this delay and we appreciate you taking your time to reach us.     If you have any further questions or issues, please don't hesitate to reply.   Have a nice day   Best regards,   Wilson ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be This email contains confidential information.  If you have received this email in error, please contact us and delete this email.  Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Ma, 2 Jan om 6:40 AM , Emma Service schreef: Hello Kevin. Thank you for contacting us. We are sorry for the inconvenience. I '‹can see in our system the delivery date of your order has been updated to 2023-01-27-2023-02-01   '‹ This delay could be because the product was out of stock. Once again we apologize of this delay and we appreciate you taking your time to reach us.     If you have any further questions or issues, please don't hesitate to reply.   Have a nice day   Best regards,   Wilson ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be This email contains confidential information.  If you have received this email in error, please contact us and delete this email.  Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Ma, 2 Jan om 6:03 AM , Klachtenbox schreef:

K. C.

Naar: EMMA Matelas

04/01/2023

Beste,Wij hebben inderdaad nog steeds een probleem. De matras is nog steeds niet geleverd... (besteld 26/10/2022)mvgKevin Crombez

K. C.

Naar: EMMA Matelas

25/01/2023

Beste,Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen van jullie naar aanleiding van jullie mail van 04/01/2023.In deze mail halen jullie zelf het voorstel van compensatie aan... maar daarna wordt er niet meer gereageerd.Hopende op een positief berichtmvgKevin Crombez

EMMA Matelas

Naar: K. C.

25/01/2023

Hello there, '‹ I'm Joana from emma support and I hope this email finds you well. Thank you so much for letting us know and I wish you an amazing day ahead. '‹ Best regards,   Joana ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be This email contains confidential information.  If you have received this email in error, please contact us and delete this email.  Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Wo, 25 Jan om 7:20 AM , Klachtenbox schreef:

K. C.

Naar: EMMA Matelas

25/01/2023

Beste,Meent u dit? Is dit een normale respons?Mvg

K. C.

Naar: EMMA Matelas

20/02/2023

Beste,Helaas mogen wij geen reactie meer ontvangen van emma matras wanneer jullie zelf een compensatie voorstelden n.a.v. ingebreke stelling...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform