Beste, Wij hebben ramen, deuren en een zonnescreen gekocht bij jullie. De ramen en deuren zouden worden geplaatst eind januari. Op 22.02.2022 werden deze geplaats, vanwege de gevolgen van de coronacrisis. Het zonnescreen had echter foute afmetingen en werd terug meegenomen. De klink op 1 van de schuiframen is verkeerd. Ik stuur hieromtrent met de dienst planning voor verdere data af te spreken op 23/02. Op 25/02 krijg ik antwoord dat ze me op de hoogte gaan houden als alles binnen is. Op 08/04 stuur ik een mail met de vraag naar een datum voor afwerking.Op 26/04 vindt de afwerking plaats. Echter werd de klink niet vervangen en het zonnescreen nog steeds niet geplaatst. Op 23/05 stuur ik opnieuw een mail met de vraag naar het zonnescreen en de klink. Op 30/05 krijg ik een antwoord dat het screen nog steeds bij de productie ligt en de klink binnen 2 weken zou geleverd worden en samen met het screen geplaatst worden. 13/06 : Ik stuur opnieuw een mail met vraag naar datum plaatsing screen en klink. geen antwoord = ik bel, maar kan niemand bereiken. 15/06 : Ik stuur opnieuw een mail met dezelfde vraag. Antwoord = Screen zit nog steeds bij productie.7/07 : Ik stuur opnieuw een mail met vraag naar meer concrete info en een datum voor levering en plaatsing.GEEN antwoord. 12/07 : Ik stuur opnieuw een mail met dezelfde vraag. GEEN antwoord. 25/07 : Ik stuur opnieuw een mail met dezelfde vraag.GEEN antwoord. (bouwverlof)Na het bouwverlof, de eerste 2 weken van augustus hebben we om de paar dagen telefonisch contact opgenomen met Tryba met de vraag naar een concrete planning en info. Zij zouden hier achter horen en ons telkens opbellen, maar dit is niet gebeurd. Wij blijven bellen, maar de enige reactie die we krijgen is: We horen hier naar en bellen je zo snel mogelijk terug. Nu zijn we 14 augustus en ons geduld is op. Ik verwacht meer concrete info:Een concrete levering-en plaatsingsdatum, een terugbetaling of een compensatie.