Terug

Uitgestelde levering - geen communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: EMMA Matelas

30/09/2023

Beste, op zondag 26 juli bestelde ik een droompakket bij Emma Matras. In de bevestigingsmail stond 16/08/23 als uiterlijke leverdatum. Tot op heden ontving ik enkel de matrasbeschermer. Half augustus nam ik via mail contact op met Emma omdat ik nog steeds geen track&trace ontvangen had. In de mailcommunicatie werden mij 2 verschillende leverperiodes meegedeeld. Eind augustus had ik nog steeds geen matras noch een mail met bevestiging van de verzending. Op 01/09 nam ik telefonisch contact op. De medewerker zei dat de levering half september voorzien was. Sinds 17/09 probeer ik per mail en telefonisch meer informatie over mijn bestelling te krijgen aangezien ik nog geen matras gekregen heb. Via messenger vertelde men mij dat mijn matras op 28/09 ging verzonden worden. Tot nu toe ontving ik nog altijd geen track&trace waardoor ik vermoed dat de matras niet verzonden is. Ik ben het beu. Ik heb veel geld betaald en vindt het absoluut niet kunnen dat ik geen correcte informatie ontvang en zo goed als niemand kan bereiken. De persoon achter messenger lijkt mij ook niet oprecht. Emma laat ook niks weten over eventuele vertragingen in levering. Er is 0,0 communicatie en informatie. Dit geeft mij weinig tot geen vertrouwen in een goede afloop en ik wil mijn geld niet kwijt zijn. Ik wil de producten asap.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform