Hierbij de mail die ik reeds zelf stuurde naar het reisbureau + hun antwoord...Beste, Dank voor Uw mail. We werken nu al meer dan 5 jaar intens samen met dit hotel, en mogen wekelijks 80 klanten verwelkomen.IN al die jaren hebben we nog niet 1 klacht ontvangen over kakkerlakken. Dat vinden we dus heel vreemd.Maar zullen het zeker doorgeven aan de hoteldirectie. Mijn ouders waren 2 weken geleden anoniem meegereisd met de groep.Ze vonden het een heel goed hotel, voor zijn prijs.Uiteraard zijn er veel betere luxe hotels, maar de prijs is dan ook totaal anders. De reacties van dit seizoen varieren van “goed” tot “zeer goed”.Ook de maaltijden krijgen heel hoge scores.Kan goed begrijpen dat U veel meer luxe wenst, maar daar hangt dan uiteraard een prijskaartje aan vast.Deze budget aanbieding heeft een zeer hoge prijs / kwaliteit verhouding, maar is uiteraard geen prestige hotel.Dat kan ook niet aan die voorwaarden. Een week Oostende is duurder dan deze promotie.Een Vw polo is een heel goede auto, maar uiteraard geen Audi A8. Vriendelijke groeten & nog een fijne dag, Trudo Carlier, Logo Van: Deborah Hansch [mailto:hansch_deborah@hotmail.com] Verzonden: woensdag 21 juni 2017 08:24Aan: infoOnderwerp: FW: Reis Kreta Hallo,Via jullie folder las ik dat jullie graag weten hoe de reis geweest is dus bij deze mijn mailtje..Allereerst waren we verwonderd van jullie manier van werken per mail en dergelijke. Ik voelde me op sommige momenten meer een last dan een klant..Na een iets wat moeilijke start dan toch vertrokken - met een dubbel gevoel - richting zaventem. Daar ging alles vlot.. Wat een luxe ??.Eenmaal aangekomen in Heraklion een paar onduidelijkheden over de bagage maar alles is inorde gekomen dus geen probleem. Richting bus: Vriendelijke chauffeur alles ok.Aangekomen in het hotel.. Ooh ziet er leuk uit.. Tot we te horen kregen dat we in een ander hotel namelijk suite koutrakis gestoken werden. En ja inderdaad ik zeg gestoken want ik vind dit ongehoord dat we betaalden voor een kamer in het vasia hotel en ergens compleet anders worden gezet. ja we hadden een zwembad niet ver van de kamer. Leuk dacht ik nog.. Tot we elke keer geambeteerd werden met de vraag wat we wilden drinken (tegen betaling uiteraard) ja inderdaad heel logisch als je een all-in neemt.. De kamer met kakkerlakken en ganse nacht lawaai van de bar naast onze kamer en de o zo vriendelijke bardame. NOT. De dame van corendon/blauwe vogel welgeteld 1 keer gezien.Het uur van vertrek stond niet aangegeven in de map van corendon (ook heel logisch)Ik kan nog een paar uren doorgaan maar ik denk dat het duidelijk was dat onze huwelijksreis een grote flop was. Jammer dat we niet wisten dat dit zo ging tegenvallen en mijn excuses maar we gaan niet meer via jullie boeken.. Ook geen reclame maken. Verschillende mensen hier dat via jullie gekomen zijn hebben problemen ondervonden maar ze zullen misschien niets zeggen, ik hoop in elk geval dat er wel iets mee gedaan wordt zodat sommige mensen van deze ellende zullen bespaard blijven.We zijn reeds meerdere malen op vakantie geweest en steeds in 5* hotels maar wat hier gebeurd hebben we nog nooit meegemaakt! Met vriendelijke groeten.