Terug

uitgaande gesprekken geblokkeerd, oneindig doorverbonden zonder oplossing: meer dan 15 keer!!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Orange

06/01/2023

Beste, op 5 januari werd mijn business gsmnr uitgaande gesprekken geblokkeerd. De facturen werden betaald door de firma (bewijs in bezit). Sedert 5 januari bel ik en wordt ik meer dan 15 keer doorverbonden, niemand kan dit terug activeren en dit is nu nog steeds niet opgelost. Dit is echt een hopeloze klucht. (betreft ander nummer dan wat ik als contact heb doorgegeven, maar ik vermeld dit hier niet gezien dit gepubliceerd wordt.

Berichten (2)

I. B.

Naar: Orange

06/01/2023

Intussen heb ik al mevr Kercer, Mr Hamout en nog andere aan de lijn gehad. Niemand kan ons verderhelpen. (misschien toch eens uw personeel opleiden?) Uiteindelijk naar 5000 nr voor particulieren gebeld, doorverbondenmet dienst activatie In wacht gezet, eruit gegooid. Terug meer dan 20 minuten gewacht, opnieuw uitleg gedaan, doorverbonden dienst activatie mevrouw Ezra, het GSMnummer blijkt plots op. naam van iemand anders te staan, terug in wacht gezet....benieuwd of er toch 1 persoon binnen uw organisatie is die telefoon terug kan activeren.

I. B.

Naar: Orange

06/01/2023

Zonet terug mevrouw Ezra aan de lijn. Zij kan ons ook niet verderhelpen. Zij beweert dat factuur niet betaald is. Betaling werd wel eerder bevestigd door jullie accounting dienst die wa paar keer aan de lijn hadden evenals door werkgever. We kunnen bevestiging doorsturen. Zij verbindt ons nog eens door..... met het antwoordapparaat en weer jullie ergerlijke wachtmuziek12u23 medewerker aan de lijn niet verstaanbaar lijn valt weg computerstem. WAT NU????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform