Tijdens graafwerken op 17.05.2024 in de Keltenlaan te Aalter werd blijkbaar de hoofd elekctriciteitsleiding geraakt en deed zich een totale stroompanne voor in de straat. Het duurde enige tijd voordat de stroom terug aan schakelde in de straat. We merkten direct defecten op aan 3 toestellen in ons huis (Keltenlaan nr 35 te Aalter)
1) gascondensatieketel defect door overspanning, zie vermelding door loodgieter op factuur (574,52 EUR)
2) muziekversterker defect (Nobsound HiFi 2.1 Channel Digital) 105.54 EUR
3) inbouwdimmer defect (NIKO Sokkel Draaiknopdim Led) 57,53 EUR
Op 22 Mei stuurde ik een klacht naar Fiberklaar. Alsook geen reactie of antwoord op mijn klacht bij Fiberklaar.
Tot enkele weken nadien in Juni plots Dhr. "Tolunay Aslan" werfleider van Fiberklaar enkele weken nadien in wat gebrekkig Nederlands en zonder verwittiging aan onze deur verscheen om de opgelopen schade te vergoeden. Hij gaf het volgende email adres door om de facturen te bezorgen (Tolunay_aslan_gs@hotmail.com)
Hoewel alle facturen & kosten bezorgd werd op 3 sep met een herinnering op 4 dec volgt er geen teken van leven meer.
Ik ben zwaar teleurgesteld dat het jaar straks om is en wij nog steeds geen vergoeding hebben mogen ontvangen voor de opgelopen schade. Het verstoppen achter onderaannemers mag hierin geen excuus zijn.