Terug

Uitblijvende compensatie voor nooit geleverd pakje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Farmaline

31/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik mail u in verband met volgende bestelling: * Bestelnummer BE-104198356-1 * Pakketnummer 323200117900022426584247 * Ter waarde van 56,50EUR Deze bestelling werd bij u geplaatst op 25 augustus 2024 en zou op 28 augustus door Bpost geleverd worden in de Bpost automaat in de Caputsteenstraat te Mechelen. Het pakje kwam nooit toe. Toen wij dit aan u meldden, vroeg u ons om een formulier in te vullen om een dossier te kunnen opstarten bij Bpost. Wij kwamen hieraan tegemoet. U reageerde met de vraag om dit nogmaals te doen omdat u initieel de verkeerde gegevens had doorgegeven. Wij kwamen hieraan tegemoet. Vervolgens gaf u ons aan dat er in inkt ondertekend moest worden omdat Bpost anders geen dossier zou willen opstarten. Wij reageerden hierop via mail op 18/10/24 met de boodschap dat we 1) niet over een printer beschikken, 2) digitale ondertekeningen officieel geldig zijn en 3) de vraag aan u om spoedig een oplossing te bieden. WIJ GINGEN IMMERS EEN CONTRACT AAN MET FARMALINE NIET MET BPOST. Wij stuurden u finaal een HANDGESCHREVEN versie toe. Dit hadden we niet hoeven te doen. Zie bovenstaande. Nu dd 31/12/24 antwoordt u dat er geen dossier meer opgestart kan worden via Bpost. Ik herhaal bovenstaande: Wij gingen een contract aan met Faramline, niet met Bpost. U diende al lang een oplossing voor ons te voorzien ONGEACHT de regelingen die u kan treffen met de pakjesleverancier. Het was u keuze om de levering van het pakket toe te kennen aan Bpost. De risico's die daaraan verbonden zijn, draagt u, niet wij als eindconsument. Vandaag de dag hebben wij veel tijd verloren aan mails en het invullen van documenten en we hebben nog steeds noch het pakket, noch terugbetaling ontvangen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 7 januari 2025 om het bedrag ter waarde van 56,50EUR terug te storten op rekeningnummer BE85 7310 1866 5906 . Alain Collas

Berichten (1)

Farmaline

Naar: B. S.

09/01/2025

Beste Mevrouw Struyf, Wat jammer te vernemen dat uw bestelling niet vlekkeloos verlopen is. Ik kan begrijpen dat dit niet aangenaam is. Ik heb alvast een terugbetaling aangevraagd voor uw bestelling BE-104198356-1.Deze zal binnen 14 werkdagen op uw persoonlijke rekening worden terug gestort. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ondervonden heeft.Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u een fijne dag toe. Uw Farmaline-Team Cassandra Shop Apotheke B.V. Erik de Rodeweg 11/13 NL-5975 WD Sevenum Wettelijke vertegenwoordigers en publicatiedirecteuren: Olaf Heinrich, Theresa Holler, Jasper Eenhorst, Dirk Brüse, Lode Fastré Handelsregister: K.v.K. Venlo 63956004 Verantwoordelijke apotheker: Theresa Holler (wettelijke beroepsnaam: apotheker; geregistreerd in het Nederlandse apothekersregister, BIG-nummer 99054129717) Apothekerstitel toegekend in Duitsland, Staatsbureau voor Sociale Zaken, Jeugd en Voorzieningen van de deelstaat Rijnland-Palts. Bevoegde gezondheidsautoriteit: Staatstoezicht op de Volksgezondheid: Inspectie voor de Gezondheidszorg en Jeugd, Regio Zuidoost Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform