Beste,Dank voor uw mail die we aandachtig hebben doorgenomen.Wij begrijpen het ongenoegen van uw lid, maar willen u toch toelichten wat aan de oorzaak van deze klacht ligt en wat we voorgesteld hebben om de klant te helpen.Het toestel SIFNE 5178-20 waarvan sprake vertoonde bij nazicht van onze technieker op 12/10/2022 een defect aan de ventilator. Gezien het onderdeel niet voorradig was hebben we dat per express besteld bij de fabriek.Echter blijkt de externe leverancier van deze ventilatoren productieproblemen te hebben, waardoor wij tot op heden het bewuste onderdeel nog steeds niet hebben ontvangen, spijts onze bijna dagelijkse rappels naar de fabriek toe.Een omruiling voor een nieuw toestel is geen oplossing, want het modelSIFNE 5178-20 is evenmin (en dit al gedurende meerder maanden) leverbaar en dit tot in week 3 in 2023 (alweer o.a. door de leveringsproblemen van de ventilator voor de productie).Daarom hebben wij aan uw lid - via onze verdeler - voorgesteld om in afwachting van de herstelling gratis een vrijstaande diepvriezer ter beschikking te stellen, maar daar ging uw lid niet akkoord mee - zie bijlage.Wij zullen niet nalaten om prioriteit te blijven geven aan de herstelling van zodra het onderdeel leverbaar is.Dank voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Kind regards,Yves VanheuleService ManagerTel: +32 2 456.00.26N.V. CINEM S.A. - LIEBHERR - FALMEC Preflexbaan 162-165 B-1740 Ternat www.liebherr.bewww.falmec.be