Beste
sinds juni 2024 ben ik aan het corresponderen via mail naar de klantendienst en servicedienst van Lidl.
Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, zie mails in de bijlage.
Uiteindelijk heb ik documenten ontvangen om het toestel ter herstelling op te sturen. Bericht van ontvangst werd verstuurd.
Na vele mails kreeg ik bericht dat het toestel onherstelbaar was.
Opnieuw heb ik mails verstuurd totdat ik bericht ontving op 04 juni 2025 -1 jaar na het eerste contact-
'Wij bieden u een terugbetaling van de aankoopprijs.'
Na het wederom verzenden van vele mails ontving ik op 11 september 2025 volgend bericht via mail :
'Dear Ladies and Gentlemen from the company
there is a new message for you about ticket T21-94097 - '[-SERVICECENTER-]Lidl België - Klacht - dossier 106420416'.
Amela Cajlakovic wrote:
ref:00D58000000K3E6.500J900000AOLza:ref
Goedendag,
de creditnota voor de terugbetaling van de aankoopprijs is vandaag aangemaakt en doorgestuurd naar onze financiële afdeling. De overschrijving zal volgende week worden uitgevoerd. U kunt het defecte product weggooien. De serviceaanvraag is nu afgesloten.
KSR Group GmbH'
Tot op heden, 07 oktober 2025, mocht ik nog geen terugbetaling ontvangen.
Ik heb nog meerdere mails maar kan ze niet meer uploaden.
Indien nodig, stuur ik deze onder een aparte mail.
Alvast dank voor een oplossing.
Mvg,
Rita Olijslagers