Beste heer/mevrouw, ik bestelde een jaar geleden, op 14 maart 2022, een e-bike - ordernummer 234938. De levering bleef lang uit en bij de uiteindelijke dag van levering op 31/08/2022 (ipv oorspronkelijk voorzien op 27/05/2022) was de bestelling niet compleet. Met name de insteekketting Lock AXA UCL 130 cm t.w.v. 39,95 euro, werd nooit geleverd. Ik heb daartoe reeds verschillende malen contact opgenomen met de klantendienst, maar steeds krijg ik na een of ander smoesje over ofwel ziektes van personeelsleden of problemen met de voorraad die eindelijk opgelost waren, de belofte dat het nog dezelfde week zou opgestuurd worden. Helaas, alle beloftes ten spijt, blijf ik op mijn honger zitten en komt Stella Bikes zijn beloftes niet na. Mijn geduld is op en vraag de tussenkomst van de consumentenorganisatie Test-Aankoop waarvan ik al vele jaren lid ben, om Stella Bikes aan te spreken over dit punt.Vriendelijke groet,Luc