Terug

uitblijven van levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Stella Bikes

27/03/2023

Beste heer/mevrouw, ik bestelde een jaar geleden, op 14 maart 2022, een e-bike - ordernummer 234938. De levering bleef lang uit en bij de uiteindelijke dag van levering op 31/08/2022 (ipv oorspronkelijk voorzien op 27/05/2022) was de bestelling niet compleet. Met name de insteekketting Lock AXA UCL 130 cm t.w.v. 39,95 euro, werd nooit geleverd. Ik heb daartoe reeds verschillende malen contact opgenomen met de klantendienst, maar steeds krijg ik na een of ander smoesje over ofwel ziektes van personeelsleden of problemen met de voorraad die eindelijk opgelost waren, de belofte dat het nog dezelfde week zou opgestuurd worden. Helaas, alle beloftes ten spijt, blijf ik op mijn honger zitten en komt Stella Bikes zijn beloftes niet na. Mijn geduld is op en vraag de tussenkomst van de consumentenorganisatie Test-Aankoop waarvan ik al vele jaren lid ben, om Stella Bikes aan te spreken over dit punt.Vriendelijke groet,Luc

Berichten (3)

Stella Bikes

Naar: L. B.

04/04/2023

Geachte,Het klopt inderdaad dat de problemen met de postpakketten nog niet opgelost zijn.Wij kunnen daarom aanbieden dat u het slot kunt ophalen in filiaal samen met een compensatie van een ander accessoire.Mocht het niet lukken dat u het slot niet in een filiaal kunt ophalen dan kunnen we het geld terugstorten.We horen graag u keuze.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Indien u verder nog vragen en/of opmerkingen heeft dan vernemen wij dit graag van u.Araceli·Verkoop Binnendienst Stella Bikes BEStella Bikes BEBeemdenstraat 72340 Beerse, BelgiëT+32 800 82 707E info@stellabikes.beWwww.stellabikes.be

L. B.

Naar: Stella Bikes

04/04/2023

Geachte Araceli - verkoop binnendienst stella bikes BE,Ik wil wel het slot ophalen in een filiaal dat dicht bij mijn woonplaats gelegen is anders kost de rit me meer dan de waarde van de insteekketting. In welk filiaal kan ik het slot ophalen? Kan dit in Brugge? Dat is het dichtst bij mijn woonplaats. Uit welk ander accessoire te compensatie heb ik de keuze? Vriendelijke groet,Luc

Stella Bikes

Naar: L. B.

07/04/2023

Geachte,Het is zeker mogelijk om het in Brugge op te halen.Ik heb doorgegeven dat u langskomt in de winkel om het slot op te halen.Voor de compensatie mag u kiezen of u een spiegel, fietstas of een mandje wilt.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Indien u verder nog vragen en/of opmerkingen heeft dan vernemen wij dit graag van u.Araceli·Verkoop Binnendienst Stella Bikes BEStella Bikes BEBeemdenstraat 72340 Beerse, BelgiëT+32 800 82 707E info@stellabikes.beWwww.stellabikes.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform