Terug

uitblijven van levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. M.

Naar: KREFEL

01/12/2025

Beste, Ik heb op 28/10/2025 mijn iphone 17 256GB besteld en volledig moeten betalen. Tot op vandaag heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Telkens ik contact opneem met De winkel of klantendienst van Krefel geven ze me een andere datum van levering door. Terwijl ze me nochthans beloofd hadden dat ik na 10 dagen mijn. telefoon zou hebben bij de aankoop. Als ik dreig om mijn geld terug te vragen zeggen ze wel dat dit mogelijk is maar dat dit na de aanvraag nog zeker 10 dagen duurt eer het terug op de bankrekening staat. Ze beloven van alles maar geloof ze niet echt meer en ben bang als ik mijn geld terug vraag dat ik nog veel langer zal moeten wachten op een nieuwe gsm. Wat raden jullie mij aan om te doen? Alvast bedankt voor jullie hulp!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform