Terug

Uitblijven van herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. E.

Naar: bol.com

04/07/2025

Beste, Op 22jun25 heb ik het defect gemeld aan mijn koffie-apparaat KRUPS Dolce-Gusto Genio S. Daarop werd een reparatienr toegekend nr BC67760694. Het apparaat werd met het ontvangen label teruggestuurd. Het pakket werd op 24jun25 door B Post in ontvangst genomen in het ophaalpunt. Op vrijdag 27jun25 werd het pakket afgeleverd om 13.39 op het retouradres in Antwerpen. Op 30jun25 ontvang ik een mail voor verdere informatie die niet heel duidelijk is. Graag had ik geweten wat er nu van mij verlangd wordt en wanneer mijn toestel hersteld zal worden.

Berichten (1)

bol.com

Naar: R. E.

04/07/2025

Goedemiddag Raymond, Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 4 juli 2025 12:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Uitblijven van herstelling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform