Terug

uitblijven van G-nummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: FLUVIUS

15/10/2021

Beste ,op 26/08 hebben wij ons dossier ingediend van de zonnepanelen, laadpaal en batterij om een G-nummer te bekomen met het oog op het bekomen van de premies waar we recht op hebben.Tot op heden kregen wij nog steeds geen antwoord en dus ook niet het G-nummer dat we nodig hebben voor de aanvraag van de premies .Indien wij dit niet krijgen en de digitale meter niet voor het einde van het jaar geplaatst wordt verliezen wij ons recht op subsidies. Wij contacterenden onze installateur die ons de raad gaf om met Fluvius te bellen waarop zij waarschijnlijk gaan voorstellen om te betalen voor een prijsofferte voor de plaatsing vn de digitale meter terwijl dit normaal gratis zou moeten gebeuren.Wij vermoeden dus slechte wil en kwaad opzet vanwege Fluvius hieromtrent om ons niet tijdig de dienst te leveren zodanig dat wij ons recht op premies verliezen.

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: C. V.

19/10/2021

Uw melding is heel belangrijk om onze dienstverlening continu te verbeteren. Wij danken u dan ook voor uw feedback.Wij zullen uw bemerkingen onderzoeken met alle betrokkenen. U ontvangt hierover binnen de maand meer informatie. Intussen hopen wij dat het door u gemelde ongemak beperkt blijft.Met vriendelijke groetenLobke BralDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7807Lobke.Bral@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: C. V.

02/11/2021

Dag mevrouw Voets,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde interne dienst, zij hebben op hun beurt voor het G-nummer gezorgd. U heeft hiervan een mail ontvangen.Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar de dienst die zorgt voor de plaatsing van de digitale meters. Zij hebben contact opgenomen met u en de plaatsing werd ingepland op 04/11/21.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groetenLobke BralDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7807Lobke.Bral@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform