Beste Bij deze wens ik een officiële klacht tegen Engie in te dienen voor het uitblijven van de jaarafrekening van ElektriciteitSINDS SEPTEMBER 2022 heb ik bijna wekelijks contact gehad met Engie, om na te gaan wanneer ik mijn jaarafrekening voor elektriciteit zou ontvangen. Steeds werd ik afgewimpeld met de melding we zijn er mee bezig, maar we hebben van Fluvius nog niet alle gegevens ontvangen. Sinds september 2022 ontvang ik ook geen maandelijkse voorschotfacturen voor elektriciteit meer.Fluvius heeft alles in orde gebracht en Engie kan wel degelijk de jaarafrekening maken, want in het klantportaal staat duidelijk dat op 30/01/3023 en op 28/02/2023 er officiële meterstanden voor elektriciteit doorgegeven werden. Ik heb eveneens de Smartapp van Engie op mijn telefoon, en daar kan ik perfect alles nagaan vanaf het begin van mijn contract (maart 2022), wat per maand mijn verbruik en wat de injectie is ....Sinds september 2022 probeer ik als klant zelf met Engie alles te regelen, maar helaas kan ik van Engie niet hetzelfde zeggen. Hoe vaak heb ik al gehoord dat Engie mij telefonisch zou contacteren om het probleem op te lossen? Ik heb sinds september 2023 van Engie nog geen enkel telefoontje mogen ontvangen.... laat staan enige oplossing, m.a.w., een jaarafrekening of nieuwe maandelijkse voorschotfacturen.Daarom heb ik beslist om officieel klacht tegen Engie in te dienen want dit kan niet meer, ik heb véél geduld gehad, maar we zijn nu 7 maanden verder, maar we zijn nog geen stap verder ...... Ook wil ik Engie er aan herinneren dat ik recht heb op 2x het federaal basispakket voor energie (elektriciteit) dat in principe moest verrekend worden 1) op de factuur van november/december (die ik niet ontvangen heb)2) op de factuur van januari/februari of maart (die ik ook niet ontvangen heb).Dit wil zeggen dat wij recht hebben op 122 euro voor de maanden november-december 2022 en nog eens op 183 euro voor de maanden januari tot maart 2023. Deze zouden verrekend worden via facturen, maar vermits wij geen facturen ontvangen, hebben deze premies ook nog niet gekregen.Ik heb eveneens klacht ingediend tegen Engie via de ombudsdienst voor energie, die een dossier geopend hebben onder PK/118169.Kan u hierin tussenkomen?Alvast bedankt !Met vriendelijke groeten,