Terug

uitblijven van de eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Engie

09/06/2023

hernieuwen van klacht die nooit behandeld raakt !!! Jaarlijks neem ik deel aan de groepsaankoop energie van West-Vlaanderen. Ik zat bij Engie maar door de algemene crisis in de energiemarkt was er ditmaal geen aanbod van een vast tarief en zo won niet Engie maar Mega.Ik schakelde dan ook over naar Mega en dit verliep allemaal vlot. Echter kreeg ik van Engie geen eindafrekening. Ik heb initieel geprobeerd contact op te nemen met hen maar er was geen enkele manier om dit te doen. Chat werkte plots niet meer, telefonisch hing je uren aan de lijn dus sloot je uiteindelijk af en mails werden niet meer beantwoord. Mijn login gegevens waren niet meer geldig dus ook op mijn persoonlijke pagina kon ik niet meer terecht.Na maanden te hebben geprobeerd kreeg ik plots wel contact en werd mij gemeld dat ze met een probleem te maken hadden voordien en daarom dat het zo lang duurde voor ik de eindafrekening kreeg. Ik heb intussen wel al enkele malen terug contact gehad met de klantendienst want tot op heden zijn we meer dan een jaar verder en heb ik nog steeds de eindafrekening niet van 2 jaar terug.Ik vermoed dat ik geld terug moet krijgen want mijn verbruiken lagen dat jaar opnieuw lager en de prijs was een vast prijs waarop mijn voorschot was berekend. Dit zal zeker een van de reden zijn dat ik maar geen eindafrekening krijg.Ik kan nu ook op geen enkel moment nog controleren of de uiteindelijke eindafrekening wel correct zal zijn want ik heb geen gegevens meer noch tarieven gezien het nu toch al over diensten gaat die werden geleverd van mei 2021 tot april 2022.Als ik opnieuw een generieke mail krijg van Engie dat ze er alles aan doen om het probleem op te lossen dan wens ik absoluut een tussenkomst van de juridische dienst van test-aankoop want dit spelletje gaat nu al 2 jaar zo.

Berichten (1)

Engie

Naar: K. V.

22/06/2023

Geachte,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform