Terug

Uitblijven terugbetaling door niet leveren van besteld goed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

C. H.

Naar: Elektro Lommelen

30/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 10/05/2024 heb ik in uw online winkel een vaatwasser gekocht, waarbij ik het bedrag van 383€ heb betaald. Bij uitstel van levering van het product door jullie heb ik, na meerdere mails, beslist om gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 17/07/2024 een mededeling in die zin gestuurd per mail op jullie voorstel . Op 17/07/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om terugbetaling aanvaardde en gaf u mij te kennen dat de terugbetaling ging gebeuren. Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 383€. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform