Beste,Hierbij wil ik een officiële klacht indienen bij uw organisatie met betrekking tot een aankoop bij Telenet op zaterdag 10 februari jongstleden.Op genoemde datum heb ik een televisie ter waarde van 849 euro aangeschaft via de Telenet webshop. Direct na de aankoop kreeg ik een bevestiging te zien op mijn scherm, waarin stond vermeld dat ik nog een orderbevestiging per e-mail zou ontvangen zodra alles in orde was. Echter, op maandag 12 februari had ik nog steeds geen orderbevestiging ontvangen. Diezelfde dag heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Telenet via de chat, waar mij werd verzekerd dat er een dossier zou worden opgestart en dat ik binnen enkele werkdagen een antwoord zou ontvangen.Helaas heb ik tot op heden, vrijdag 16 februari, nog steeds geen enkel nieuws ontvangen. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen met Telenet. De medewerkster aan de telefoon kon echter geen openstaand dossier vinden, terwijl mij eerder was meegedeeld dat dit op maandag 12 februari was opgestart. Volgens haar wacht het order nog op de betaling, echter mijn bank bevestigt dat het geld wel degelijk op maandag 12 februari is overgemaakt naar Telenet. Bijna twee weken na de bestelling bevind ik mij nog steeds in het ongewisse en ben ik het aankoopbedrag kwijt. Ik verzoek u dan ook vriendelijk doch dringend om spoedig actie te ondernemen en te bemiddelen in deze kwestie, zodat er een passende oplossing kan worden gevonden.Ik vertrouw erop dat uw organisatie mijn klacht serieus zal nemen en adequaat zal behandelen.Met vriendelijke groet,