Terug

uitblijven levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. P.

Naar: IKEA BELGIUM

31/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 25 november kocht ik een keuken in uw winkel te Gent en betaalde ik meer dan 5143,23 euro. Intussen zijn er twee pogingen geweest om de bestelling te leveren. Telkens ging het mis omdat IKEA verzuimd had om na te gaan welke voertuigen op het terrein konden rijden vanwaar de levering naar de vijfde verdieping moest worden getransporteerd. Twee volle dagen heb ik zitten wachten. Telkens heb ik uren met medewerkers gebeld om een nieuwe afspraak te bekomen. Ik ben ook telkens speciaal uit Rijsel gekomen, waar ik momenteel verblijf. De nalatigheid van jullie bedrijf heeft mij dus ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om een vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 800 € wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Dirk Pultau Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform