Beste, 8 maanden wachten wij al op de levering van salonPOLTRONESOFA filiaal AARTSELAAR-Besteld 05 januari 2023 -Volgens bestel n°2023/Q4/10-Salon 1 sirignano 3 zit met 2 relaxen beige leder 1 poltroletta 1 zit relax draaibaar leder-Prijs voor de 2 stuks 3071,00€-Voorschot betaald 1000€ rest nog te bet. 2071€-Levering afspraak +- maart op bestelbon-Uiteindelijk 29 april 2023 geleverd MAAR!!! ->->Zowel 3 als 1 zit beschadigd-Hierover contact zaak poltronela Aartselaar-Vraag foto's doorsturen naar zaak Aartselaar-Antwoord salon retour geven met vervoerder-30 april 2023 vraag wat nu?-Antwoord Onderzoeken de zaak-25-07-2023 bezoek door ons aan winkel-We zijn er mee bezig onderzoek loopt -In Belgie of Italie???-Sinds 25-07-2023 meerdere malen gaan informeren 10 à 15 keer standaard antwoord wezijnermeebezig-Heden 10 auugustus 2023 bezoek aan zaak ik doe mijn best 8 maand is dat uw best-Besteld 05-01-23 -> 11-08-23 nada niks salon-Wanneer komt het ????????????????????????????????-EINDELOOS WACHTEN WIJ IN ONZE TUINSTOELEN OP EEN LEVERING DIE MAAR NIET KOMT, OMDAT WIJ ONS OUDE SALON OP 27-04-23 LEVERING NIEUW 29-04-23 NAAR KRINGLOOPWINKEL HEBBEN GEBRACHT-De centrale voor alle belgische winkels bevind zich te -Brussel Bourgetlaan 42 bus 10 telef niet bereikbaar bel me niet meerP.S. normaal gezien gaat de levering pas door wanneer het volledige aankoopbedrag is betaaldGelukkig zijn wij daar ontsnapt door een vergissing van hun zodat wij enkel ons voorschot 1000€ hebben betaald rest nog 2071€ te betalenHoe kan het betalen voor de levering als je ziet in mijn geval dat er geen oplossing komt en de eindeloos aanslepende levering, wanneer men betaald het beschadigde salon achterlaat, dan kan je zitten maar hoelang dan eer er een onbeschadigd nieuw salon arriveert???????????