Terug

Uitblijven levering produkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. F.

Naar: Telenet

21/03/2023

Beste,Ik bestelde en betaalde op 07 feb 2023 online een chromecast bij Telenet.Tot op heden, 21 mar 2023, mocht ik nog niks ontvangen ondanks het feit dat deze bestelling onmiddelijk geregistreerd werd.Verscheidene contacten, telefonisch, via webmail telenet of fysiek in een telenetwinkel, brachten mij nergens. Bovendien verloopt het contact op alle niveaus moeizaam of spaak waarbij soms loze beloften gedaan worden die uiteindelijk nergens toe leiden. Ik wens bijgevolg af te zien van de bestelling en wens een terugbetaling ten bedrage van €35.

Berichten (3)

D. F.

Naar: Telenet

29/03/2023

Beste,De tijd voor jullie dringt aangaande mijn klacht. Reeds via ander kanaal kenbaar gemaakt dat wanneer ik tegen vrijdagmorgen a.s. 10u00 geen oplossing aangereikt krijg ik overstap naar een andere provider.Eén klant min of meer zal voor jullie waarschijnlijk worst wezen maar mijn recensies naar jullie toe zullen ook niet mals zijn. Ik wens op zijn minst een terugbetaling of kredietnota en de koop hierbij te annuleren.

Telenet

Naar: D. F.

29/03/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=kTPkOTKPL_vhy2ljxCQccMJ%2BwWIeOV%2B8g7ULrK2Yxf9iPRcqixLWML1vw76vXCKyx%2Bcy7vwqv3m1_7g7QGIbIM3dBE%2Bkk_

D. F.

Naar: Telenet

29/03/2023

Verwijzing via link naar E-mail is waardeloos. Kan daar niets mee aanvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform