Terug

uitblijven communicatie en oplossing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. F.

Naar: Belfius Banque/bank

13/09/2023

Al 10+ jaren staat 22,08 € op een geblokkeerde creditkaart (niet meer geldig dus). Wij zijn daarop uitgekomen via een medewerker van Worldline, nadat wij al vele malen een uitgavenstaat kregen met daarop het hoger vermeld bedrag. Alleen konden wij niet thuisbrengen waarvan dit kwam. Dit bedrag storten op de rekening gekoppeld aan de geblokkeerde kaart kon niet worden geregeld tussen Worldline en mezelf. Dit moet gebeuren met tussenkomst van de bankinstelling die de kaart heeft uitgebracht. In dit geval dus Belfius. Nu al weken geleden contact opgenomen met de bank. Nu als geruim 12 dagen niets meer vernomen en ook nog steeds geen storting op mijn rekening van deze 22,08 €. Blijkbaar is dit voor hen niet belangrijk genoeg om het op te lossen. Al meer dan 10 jaar staat dit klein bedrag op een geblokkeerde credtikaartaccount maar niemand deed de moeite ons hiervan op de hoogte brengen en dit op de gekoppelde rekening te plaatsen. Vreemd toch.

Berichten (4)

Belfius Banque/bank

Naar: J. F.

13/09/2023

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

J. F.

Naar: Belfius Banque/bank

10/10/2023

Belfius heeft inderdaad geantwoord. Ja ik moest wat geduld hebben. Binnen de 15 werkdagen zouden zij een antwoord geven. Ondertussen is het antwoord gekomen. En wat te verwachten was is ook zo gebeurd.We kunnen u nog geen oplossing geven. We zullen zo vlug als mogelijk een finaal antwoord geven.Ik ben voor de bank dus duidelijke een witte klant. Een NIP 'no importand person'. Dat is duidelijk.Pure schande.

J. F.

Naar: Belfius Banque/bank

27/10/2023

Ik heb zelf de procedure voor de aanvraag tot betaling door Worldline aan mijn Belfius kantoor moeten doorgeven, want zelf krijgen het niet opgelost. Maandag jongstleden het bericht ontvangen dat het bedrag binnen de drie werkdagen op mijn rekening zou staan, niet dus. Zelfs dat lukt Belfius niet. Weeral een Loze belofte. En weten dat de klachtendienst mij al 2 weken geleden een tevredenheidsenquête hebben gezorgd. Hoe ziek zijn jullie medewerkers eigenlijk.

Belfius Banque/bank

Naar: J. F.

31/10/2023

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw brief/e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform