Klacht
G. D.
Naar: LOBERON
Beste, Graag had ik uw hulp bij het oplossen van een probleem met Loberon. Vorig jaar, 12/05/2023 heb ik 2 chaise longue besteld en het volledige factuurbedrag van 1518,50€ betaald. Door niet-levering heb ik een commerciële tegemoetkoming gevraagd. Daarop kreeg ik antwoord dat 3 chaise longue zijn besteld onder dezelfde voorwaarden van de 1e bestelling. Daarom was ik overtuigd dat de 3e zetel een commerciële tegemoetkoming is voor het niet-leveren, voor het ongemak en de talrijke mails, telefoontjes. Op 17/04/2024 zijn de 3 chaise longue geleverd. (In de nieuwe brochure was de chaise longue ondertussen 35% in prijs gedaald). Tot mijn grote verbazing ontvang ik 12 dagen later opnieuw een factuur, ten bedrage van 2.239,30€. Als ik naar de klantendienst bel, krijg ik een telefoniste aan de lijn die me zegt "dat de klantendienst niet in staat is om deze zaak te bekijken". Ik vraag om de boekhouding te laten terugbellen, ik zend mails waarin ik een oplossing vraag. Ik krijg dan het antwoord dat mijn vraag zo snel mogelijk wordt behandeld. Dan krijg ik gemiddeld 14 dagen later antwoord, volledig naast de kwestie. Er komt maar geen antwoord op mijn schrijven. Er wordt geen oplossing geformuleerd! Hierbij gevoegd zend ik u een summier overzicht van wat er gebeurd is. Met dank voor uw hulp!
Berichten (11)
LOBERON
Naar: G. D.
Geachte heer de Langhe, Hartelijk dank voor uw e-mail.Wat vervelend dat het allemaal niet goed is verlopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben op alle 3 de zetels een compensatie berekend van 15%, we kunnen als tegemoedkoming de transportkosten van Euro 69.95 laten vervallen.Graag vernemen we van u of u hiermee akoord gaat.Ons excuses voor het ongemak.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten.Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Patricia Bus LOBERON GmbHklantenservice@loberon.be 02 454 05 08Steinstr. 21 D-90419 NürnbergRechtbank: Kiel HRB 13903Directeur: Dr. Christian BühringBTW: BE 0741 367 436www.loberon.beVan:klachten@test-aankoop.beVerzonden:24-06-24 13:00tot:klantenservice@loberon.beOnderwerp:uitblijven antwoordSie erhalten nicht oft eine E-Mail von klachten@test-aankoop.be. Erfahren Sie, warum dies wichtig ist
G. D.
Naar: LOBERON
Geachte U antwoordt helaas weer volledig naast de kwestie. Wij hebben maar 2 zetels besteld (zie bijlage). De 15% is trouwens geen compensatie maar een korting die ik via de post heb ontvangen van uw bedrijf! U kunt de 3e zetel op eigen kosten komen halen, mits het vernietigen van de factuur, als u deze niet als compensatie ziet voor het niet leveren vorig jaar!!! U beseft niet hoeveel tijd en stress uw bedrijf ons bezorgt! Met dank voor uw begrip
LOBERON
Naar: G. D.
Geachte heer de Langhe, Hartelijk dank voor uw bericht.Uit uw bericht is ons niet duidelijk waarmee wij u van dienst kunnen zijn. Graag zien wij alsnog het bestelnummer van de zetels tegemoet om dit verder voor u na te kijken.Wij kijken uit naar uw reactie.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten.Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Sophie Visser LOBERON GmbHklantenservice@loberon.be 02 454 05 08Steinstr. 21 D-90419 NürnbergRechtbank: Kiel HRB 13903Directeur: Dr. Christian BühringBTW: BE 0741 367 436www.loberon.beVan:klachten@test-aankoop.beVerzonden:28-06-24 13:00tot:klantenservice@loberon.beOnderwerp:Nieuw bericht van GUIDOSie erhalten nicht oft eine E-Mail von klachten@test-aankoop.be. Erfahren Sie, warum dies wichtig ist
G. D.
Naar: LOBERON
Dank voor uw antwoord. Hierbij gevoegd de factuur. Het betreft order nr. BDE-6621204 dd. 12 mei 2023.
LOBERON
Naar: G. D.
Geachte heer de Langhe, Hartelijk dank voor uw bericht.Wij hebben de foto van de factuur helaas niet in goede orde mogen ontvangen. Gelieve deze nogmaals middels pdf op te sturen. Graag vernemen wij ook van u een gewenste datum wanneer de 3e zetel opgehaald kan worden, zodat wij een ophaalafspraak kunnen inplannen.Wij kijken uit naar uw reactie.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten.Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Sophie Visser LOBERON GmbHklantenservice@loberon.be 02 454 05 08Steinstr. 21 D-90419 NürnbergRechtbank: Kiel HRB 13903Directeur: Dr. Christian BühringBTW: BE 0741 367 436www.loberon.beVan:klachten@test-aankoop.beVerzonden:29-06-24 16:00tot:klantenservice@loberon.beOnderwerp:Nieuw bericht van GUIDO
G. D.
Naar: LOBERON
geachte Dank voor uw antwoord. Ik zend u nogmaals de factuur van mei 2023, die wij onmiddellijk betaalden. Goed dat u de 3e zetel komt halen, maar dan wensen wij dat u eerst de factuur ten bedrage van 2.239,30 € vernietigt (factuur van april 2024) en dat het weghalen kosteloos gebeurt! Het afhalen kan elke dag, dit voor 10 juli 2024. Toch blijft de vraag wat jullie als financiële tegemoetkoming geven voor het niet-leveren vorig jaar, voor de massa's onnodige stress en opzoekingswerken om jullie telkens opnieuw aan te tonen dat jullie fouten maakten, mails, telefoons. En het toppunt van alles: de zetels staan nog steeds in zijn oorspronkelijke verpakking, omdat jullie geen oplossing geven. Dus al meer dan een jaar kunnen wij er niet van genieten! Wat moeten wij doen als de inhoud niet goed is? Andere opmerking: ik had deze zetels beter retour gezonden en opnieuw aangekocht aan -35%! Dus kunt u deze korting beter alsnog toestaan, alleen al als compensatie voor het stockeren!!! Met dank voor uw begrip.
LOBERON
Naar: G. D.
Geachte heer de Langhe, Hartelijk dank voor uw bericht.Wij hebben de factuur in goede orde ontvangen en sturen uw verzoeken door naar de verantwoordelijke afdeling voor verdere afhandeling. Vriendelijk doen wij een beroep op uw geduld voor de terugkoppeling.Hopende u voor nu voldoende ingelicht te hebben.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten.Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Sophie Visser LOBERON GmbHklantenservice@loberon.be 02 454 05 08Steinstr. 21 D-90419 NürnbergRechtbank: Kiel HRB 13903Directeur: Dr. Christian BühringBTW: BE 0741 367 436www.loberon.beVan:klachten@test-aankoop.beVerzonden:02-07-24 11:00tot:klantenservice@loberon.beOnderwerp:Nieuw bericht van GUIDO
G. D.
Naar: LOBERON
Beste Ondertussen wacht ik langs deze weg al 3 weken op een oplossing. Tot op heden ontving ik die niet. Wanneer mag ik deze ontvangen aub? mvg
LOBERON
Naar: G. D.
Geachte heer de Langhe, Onze oprechte excuses voor de verwarring, het ongemak en de levertijd van uw chaise longues.Wij hebben het transportbedrijf Jos Düsseldorp opdracht gegeven de chaise longue bij u op te halen, vanzelfsprekend doen wij dit in uw geval kosteloos. Zij zullen hiertoe contact met u opnemen voor het maken van een ophaalopdracht.Helaas kunnen wij de facturen, die automatisch door ons systeem worden vervaardigd, niet handmatig aanpassen. Wel kunnen wij u de bevestiging geven dat het bedrag van de chaise longue op uw account in mindering wordt gebracht.Daarnaast zijn de stoelen niet voor €848,00 aan u geleverd maar voor €720,80 per stuk.Hopelijk hebben wij u zo voldoende geholpen, nogmaals onze excuses en heeft u nog vragen belt u ons dan gerust.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten.Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Marion Zwaan LOBERON GmbHklantenservice@loberon.be 02 454 05 08Steinstr. 21 D-90419 NürnbergRechtbank: Kiel HRB 13903Directeur: Dr. Christian BühringBTW: BE 0741 367 436www.loberon.beVan:klachten@test-aankoop.beVerzonden:02-07-24 11:00tot:klantenservice@loberon.beOnderwerp:Nieuw bericht van GUIDO
G. D.
Naar: LOBERON
Goede middag Ik krijg helaas weer niet het gevraagde antwoord. 1° de korting op de zetels hebben niets te maken met een tegemoetkoming betreffende het uitblijven van de levering. Het was een voorjaarskorting op het moment van bestellen n.a.v. een reclame actie, door jullie per post naar ons verzonden. 2° hoe kan de zetel in mindering gebracht worden als er niet eens een juiste factuur bestaat? Er moet een volledige creditnota opgemaakt worden voor jullie laatste factuur want alles was reeds vorige lente betaald! 3° wat is jullie tegemoetkoming voor het niet leveren en alle nodeloze mails, telefoons en stress? 4° En voor het stockeren van deze 3 zetels gedurende 3 maanden omdat jullie geen degelijke oplossing voorstellen en steeds naast de kwestie antwoorden? Graag een snelle reactie i.p.v. een maand te wachten!!! Het gaat hier over een bestelling van LENTE 2023!!! mvg
G. D.
Naar: LOBERON
Goede middag ik krijg vandaag een bericht om de zetel te komen halen, terwijl onze klacht nog niet opgelost is. Het is de bedoeling dat mijn vragen beantwoord worden alvorens iets te komen halen. Ik wens eerst creditnota's en het bewijs dat alles betaald is alvorens iets wordt weggenomen. Anders is het diefstal! mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten