Beste,
Op vrijdagochtend 5/9 vloog ik met Lufthansa richting Palermo. Wij hadden een tussenstop, van een uurtje, in Müchen.
Toen wij aankwamen in Palermo kregen we direct mail dat onze bagage was achtergebleven in Palermo. De eerste communicatie verliep vrij lot. Op zondagavond 7/9 kreeg ik pas mijn bagage terug, waardoor ik dus in tussentijd wat dingen heb moeten aankopen voor de dagen te overbruggen.
We kregen mail dat we een formulier moesten invullen voor terugbetaling te krijgen van onze kosten. Zo gezegd, zo gedaan. Op dinsdag 9/9 heb ik het formulier ingevuld mét in bijlage al mijn ticketjes voor de dingen die ik daar heb moeten aankopen.
Ik was daar met een vriendin, ook één van haar bagages was achtergebleven. Zij heeft alles hetzelfde gedaan als mij én heeft wel een klein deel van haar geld teruggekregen.
Na onze vakantie, 2 weken later, ben ik beginnen mailen met Lufthansa (zie mails in bijlage). Tot op heden is dit, jammer genoeg, nog steeds niet in orde en krijg ik geen antwoord meer op mijn mails.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen verder helpen.