Terug

Uitbetaling verzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Mondial Relay

09/09/2024

Hallo, Op aanraden van mijn echtgenote (Testaankoop-lid) stuur ik deze klacht i.v.m. een verloren en verzekerde zending naar Nederland. Op donderdag 06/06/2024 heb ik een pakje naar Nederland verstuurd (bestemming postcode 9151HE). Pakket nummer 79342554 met thuisbezorging door PostNL als subcontractor. PostNL tracking code 3SFEVG10293511. Volgens de tracking websites van PostNL en Mondial Relay is het pakje reeds op vrijdag 07/06/2024 afgeleverd in de brievenbus. Dit is NIET correct, de bestemmeling was enkele dagen afwezig en toen hij op dinsdag 11/06/2024 zijn brievenbus controleerde, was er geen pakje te vinden. Het onderzoek werd door de klantendienst van Mondial Relay opgestart, maar op 23/07/2024 zonder gevolg afgesloten omdat PostNL (subcontractor) aan Mondial Relay had laten weten dat ze het pakje op 07/06/2024 hadden afgeleverd in de brievenbus. Ofwel een exacte herhaling wat ook uit de tracking gegevens te lezen is… De bestemmeling heeft echter NIETS ontvangen en er is zeker ook NIETS ONDERTEKEND VOOR ONTVANGST voor dit pakje. PostNL & Mondial Relay mogen beweren wat ze willen, maar kunnen niet bewijzen dat het pakje daadwerkelijk op het juiste adres is afgeleverd. Volgens mij heeft de PostNL postbode zich vergist van adres en nu is het pakje blijvend zoek geraakt. Aangezien het pakje forfaitair was verzekerd voor 125,00 €, vraag ik opnieuw de terugbetaling van dit bedrag voor het verloren pakje zodat ik de geleden schade aan de bestemmeling kan vergoeden. Alvast bedankt voor uw hulp. F.B.

Bemiddeling door Testaankoop 28 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform