Beste, we hebben in augustus 2023 een nieuwe overeenkomst kunnen sluiten om de betalingsproblemen aan onze kant op te lossen. Er werd overeengekomen een bijkomend krediet af te sluiten om deels de achterstanden en verschuldigde bedragen af te lossen, en deels om nieuw budget vrij te maken voor ons project. Na herhaaldelijk informeren, heeft het tot half januari 2024 geduurd vooraleer het krediet uiteindelijk getekend kon worden bij de notaris. We hebben snel hierna de eerst aanvraag gedaan voor de uitbetaling van een eerste schijf. Deze werd ons geweigerd omdat de meegestuurde facturen ouder waren dan 6 maanden. Als reactie heb ik vervolgens laten weten dat dit kwam omdat we ook lang hebben moeten wachten op ons krediet. Er werd ons vervolgens verteld dat de directie hierin een beslissing moest nemen. Dat is ondertussen 2 maanden geleden. We wachten nog steeds op een antwoord. Elke keer wordt ons telefonisch verteld dat we nog even geduld moeten hebben, en dat er intern een herinnering naar de directie gestuurd wordt. Ondertussen lopen de interesten van deze facturen hoog op, krijgen we deurwaarders over de vloer en wordt het steeds moeilijker de situatie nog te verantwoorden bij onze schuldeisers. Het neemt vervolgens dus ook een serieuze hap in ons budget, waarmee we ook nergens terecht kunnen. De kosten lopen immers op tot 2000 euro en meer. We vinden het niet terecht dat wij opdraaien voor laattijdige aflossingen, maar dat Record Credits ons niets verschuldigd zou zijn owv laattijdig reageren. We wensen nu toch snel antwoord te krijgen en een uitbetaling van de aanvraag, zodat we de nodige betalingen kunnen uitvoeren.