Terug

Uitbetaling nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Napoleon Games

09/11/2023

Beste Na pogingen om jullie te contacteren via diverse manieren is dit mijn laatste optie om hopelijk in contact te kunnen komen. Via contactformulieren, geen antwoord. Via E-mail, geen antwoord. Via verschillende telefoonnummers, geen antwoord. Daar hoor je enkel een automatisch bericht “sorry er is niemand beschikbaar” en dit op elk uur van de dag gelijk welke dag in de week. On-mo-ge-lijk contact op te nemen. Mijn vraag is als volgt: Ik heb een geldopname gedaan op 25 oktober , ondertussen reeds 15 dagen geleden, maar nog steeds heb ik geen geld mogen ontvangen op mijn bankrekening. Het gaat over transactienummer #519988466 ter waarde van 180 euro. Dit gaat over een instant overschrijving (!) Nu, ik begrijp heel goed dat het soms wat langer duurt, maar ondertussen zijn we 15 dagen verder en is de maat toch echt wel vol. Graag zie ik spoedig een oplossing voor dit probleem en verwacht ik mijn geld op mijn rekening. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform