Terug

Uitbetaling niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

B. T.

Naar: Napoleon Games

05/09/2024

Ik heb geld afgehaald van mijn portemonnee op napoleon, het gaat over 2 verschillende geldopvragingen op dezelfde dag. En heb deze nog altijd niet ontvangen, al staat dit als “approved” in de geschiedenis. Op hun FAQ staat dat er binnen de seconden/minuten nadat je deze status ziet het bedrag gestort zou moeten zijn. We zijn nu 5 dagen later en heb nog steeds niet ontvangen. Het gaat om een groot bedrag en ik krijg ook geen reactie van klantenservice na verschillende keren contact met hun te proberen maken. Ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt terugbetaald.

Berichten (1)

Napoleon Games

Naar: B. T.

10/09/2024

Support Selim (Napoleon Sports Casino) 10 sep 2024 14:41 CEST Beste speler,Bedankt voor jouw contactopname.Wij hebben jouw vraag goed ontvangen, maar wegens de recente update aan ons platform loopt de wachttijd enorm op. Onze excuses alvast voor dit ongemak.We veronderstellen dat velen van uw vragen omtrent deze update ondertussen met de tijd wat duidelijker zijn geworden.Indien uw vraag alsnog onbeantwoord bleef, contacteer ons dan zeker via onze chat. Ons team dankt u alvast voor uw begrip en voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,Jouw Napoleon klantendienstDear player,Thank you for contacting us.We have received your question, but due to the recent update on our platform, our customer service is experiencing a very busy period. Therefore, the waiting time has increased considerably. We apologize in advance for this inconvenience.As some time has passed between your initial request and today, we assume that these new updates have become much more clear by now.If your question remained unanswered, please get back to us via chat and one of our colleagues will help you. We thank you in advance for your patience and for your understanding. Kind regards,Your Napoleon customer serviceCher joueur,Merci de nous contacter.Nous avons bien reçu votre question, mais en raison de la récente mise à jour de notre plateforme, notre service client a une période très chargée.Beaucoup de vos questions sont au sujet de la mise à jour, mais sont probablement déjà plus claires en ce moment.Si vous avez toujours une question, n'hésitez pas à revenir vers nous par chat. Nous vous remercions d'avance de votre compréhension ainsi que votre patience.Cordialement,Votre service client NapoléonNapoleon Sports Casino Customer Service teamNapoleon cares about its customers. If you are seeking information to help you manage your gambling better, set limits restricting your deposits, or closing your account, you can do so via our Responsible Gaming portal.Klachten 5 sep 2024 17:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Remember to always keep control. Do you have a question about Responsible Gaming? Click here. [GD7E7E-KX94Z]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform