Terug

Uitbetaling groenestroomcertificaten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: FLUVIUS

05/02/2024

Geachte, Eind oktober gaven wij onze meterstanden door in het online portaal voor de uitbetaling van de groenestroomcertificaten. Na meerdere telefonische contacten en mails krijgen wij geen gehoor en dus tot op heden ook nog altijd geen uitbetaling. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Wanneer we iemand aan de lijn krijgen is de dienst onbereikbaar en zal onze vraag doorgegeven worden. Er belt nooit iemand terug en we krijgen geen antwoord op onze meerdere mails. Volgens jullie website worden de groenestroomcertificaten binnen de 6 weken uitbetaald. Ondertussen zijn we reeds 15 (!!!) weken verder. Het gaat hier om een bedrag van 1200 euro. Wij zien ons dan ook genoodzaakt om via Testaankoop een klacht in te dienen. Wij verwachten een spoedig antwoord en uitbetaling. Eline Maes

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: E. M.

05/02/2024

Beste,Kan je ons een adres of EAN bezorgen zodat we een dossier kunnen opstarten.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

E. M.

Naar: FLUVIUS

05/02/2024

Beste,Het adres is Hemelrijkstraat 39, 9150 Bazel.MvgEline MaesAnthonny Bauwmans

E. M.

Naar: FLUVIUS

12/02/2024

Geachte, Ondertussen zijn we weer geruime tijd verder. Kan u ons dringend feedback geven? Indien wij deze week geen antwoord van uwentwege ontvangen zien wij ons helaas genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, Eline MaesAnthonny Bauwmans Hemelrijkstraat 399150 Bazel

FLUVIUS

Naar: E. M.

13/03/2024

BesteIk heb uw melding goed ontvangen en had ondertussen al acties ondernomen met betrekking tot uw vraag.Ik mocht feedback ontvangen van onze dienst Groene Stroom.Het bedrag werd uitbetaald maar op een inactief bankrekeningnummer. Het uitbetaalde bedrag is teruggestort op het rekeningnummer van Fluvius. Op 05.03.2024 heeft een collega de uitbetaling opnieuw doorgevoerd op het correcte rekeningnummer.U zal het bedrag binnenkort ontvangen.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform