Terug

Uitbetaling groenestroomcertificaten.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FLUVIUS

04/09/2023

Beste, op 28 februari diende ik ons eerste certificaat in. 1 certificaat is 300€ waard. Dit werd normaal op 10/3/23 uitbetaald, maar tot op heden is dit geld nog niet op onze rekening gestort. Ik heb hiervoor al zeker 15 keer telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van fluvius. Momenteel loopt onze 2de tweedelijnsklacht maar hiervoor moet ik nog eens 30 werkdagen geduld voor hebben. Op de vorige klacht hebben we de opmerking gekregen dat het uitbetaald is en hiermee de klacht is afgerond. Ondertussen heb ik nog 2 nieuwe certificaten om in te dienen maar hebben we schrik om deze in te dienen om dit geld ook mis te lopen.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: A. C.

11/09/2023

BesteIk heb uw reactie op uw eerdere klacht met referentie 1000248439 goed ontvangen.U meldt dat uw groenestroomcertificaat van 28.02.2023 niet werd uitbetaald. Onze dienst Groene Stroom heeft u op 22.08.2023 een communicatie betreft uw melding.Op 10.03.2023 werd dit certificaat uitbetaald op het rekeningnummer dat u ons opgaf. U zegt dit bedrag niet te hebben ontvangen.Ik heb u een privé bericht verstuurd met de nodige bewijsstukken.Ik hoop u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform