Terug

uitbetaling gewonnen bedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

20/10/2020

HalloOp 19/10/2020 heb ik een e-mail ontvangen van de nationale loterij dat ik een aanzienlijk bedrag had gewonnen met joker+.Hiervan werd er reeds €450 op mijn e-lotto spelersrekening betaald maar het resterende bedrag van de iets meer dan €100.000 zou ik mij moeten begeven naar de nationale loterij in Brussel.Nu zou er een fout gebeurd zijn met de trekking en zou de oefentrekking doorgevoerd zijn waardoor ik dit bedrag heb gewonnen.Ik weet dat het moeilijk zal zijn om dit aan te vechten maar eens de het nodige e-mail verkeer en deels uitbetaling van het gewonnen bedrag is gebeurd,kan ik dit dan niet reeds aanschouwen als een bindend contract?Alvast bedankt vriendelijke groetenWim

Berichten (5)

NATIONALE LOTERIJ

Naar: W. D.

22/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

W. D.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

03/11/2020

BesteBedankt voor de verontschuldigingen. Het is alvast een mooi begin. Ik bekijk intussen verdere pistes, maar laat dit jullie er niet van weerhouden om mij een voorstel tot compensatie te doen voor de doorstane emoties. Mvg

NATIONALE LOTERIJ

Naar: W. D.

30/11/2020

Geachte mijnheer D'Hoe,Wij zijn blij dat u onze verontschuldigingen voor de communicatiefout hebt aanvaard. Wij willen u er toch nog een keer aan herinneren dat er geen sprake was van een trekkingsfout: de trekking van 19/10is perfect normaal en correct verlopen. Er is dus geen probleem geweest met de trekking, enkel met de communicatie en dat enkel via onze website en niet via alle andere communicatiekanalen. Op onze website werden per ongeluk de testcijfers gedurende korte tijd gepubliceerd, waarbij het voor de meeste mensen gelukkig onmiddellijk duidelijk was dat het om testcijfers ging: voor Keno: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 en voor Joker+: 123456 Ram.We gaan ervan uit dat u begrijpt dat de uitbetaling van winsten altijd gerelateerd is aan de trekkingsresultaten en niet aan een foutieve communicatie van testcijfers.Met vriendelijke groeten,An Lammens--- Original Message --- This email and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. If you have received this transmission in error please notify the sender immediately and then delete this email. Email transmission cannot be guaranteed to be secure or error free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore is in no way liable for any errors or omissions in the content of this message, which may arise as a result of email transmission. If verification is required, please request a hard copy.

NATIONALE LOTERIJ

Naar: W. D.

30/11/2020

Geachte heer D'Hoe, Wij zijn blij dat u onze verontschuldigingen voor de communicatiefouthebt aanvaard. Wij willen u er toch nog een keer aan herinneren dat er geen sprake was van een trekkingsfout: de trekking van 19/10is perfect normaal en correct verlopen. Er is dus geen probleem geweest met de trekking, enkel met de communicatie en dat enkel via onze website en niet via alle andere communicatiekanalen. Op onze website werden per ongeluk de testcijfers gedurende korte tijd gepubliceerd, waarbij het voor de meeste mensen gelukkig onmiddellijk duidelijk was dat het om testcijfers ging: voor Keno: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 en voor Joker+: 123456 Ram.We gaan ervan uit dat u begrijpt dat de uitbetaling van winsten altijd gerelateerd is aan de trekkingsresultaten en niet aan een foutieve communicatie van testcijfers.Met vriendelijke groeten,An Lammens--- Original Message --- This email and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. If you have received this transmission in error please notify the sender immediately and then delete this email. Email transmission cannot be guaranteed to be secure or error free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore is in no way liable for any errors or omissions in the content of this message, which may arise as a result of email transmission. If verification is required, please request a hard copy.

NATIONALE LOTERIJ

Naar: W. D.

30/11/2020

Geachte heer D'Hoe, Wij zijn blij dat u onze verontschuldigingen voor de communicatiefouthebt aanvaard. Wij willen u er toch nog een keer aan herinneren dat er geen sprake was van een trekkingsfout: de trekking van 19/10is perfect normaal en correct verlopen. Er is dus geen probleem geweest met de trekking, enkel met de communicatie en dat enkel via onze website en niet via alle andere communicatiekanalen. Op onze website werden per ongeluk de testcijfers gedurende korte tijd gepubliceerd, waarbij het voor de meeste mensen gelukkig onmiddellijk duidelijk was dat het om testcijfers ging: voor Keno: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 en voor Joker+: 123456 Ram.We gaan ervan uit dat u begrijpt dat de uitbetaling van winsten altijd gerelateerd is aan de trekkingsresultaten en niet aan een foutieve communicatie van testcijfers.Met vriendelijke groeten,An Lammens--- Original Message --- This email and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. If you have received this transmission in error please notify the sender immediately and then delete this email. Email transmission cannot be guaranteed to be secure or error free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore is in no way liable for any errors or omissions in the content of this message, which may arise as a result of email transmission. If verification is required, please request a hard copy.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform