Terug

Uitbetalen/Goedkeuren van gewaarborgd inkomen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

11/05/2022

Beste,Mijn vrouw, Coart Katrien, is zelfstandige in de thuiszorg. Eind november werd zij door een collega gepest waardoor de samenwerking niet meer mogelijk was. Zij is dan in een zware depressie beland. Ze neemt hiervoor medicatie en gaat nu nog steeds naar een psycholoog. Op 12/01/2022 is zij opgeroepen door de verzekering om op controle te gaan en dit bij Medionex in de Gilainstraat 116 te Tienen. Zij is niet meer dan 3 minuten binnen geweest bij de geneesheer. Iets erna krijgen we van Baloise een brief dat ze niet ingaan op het feit dat mijn vrouw een depressie heeft. Op aanraden van ons verzekeringskantoor bezorgen we Baloise een verslag van zowel onze huisarts als de psycholoog. Ondanks het melden dat mijn vrouw er zelfs aan dacht om naar een instelling te gaan krijgen we vandaag een brief dat de geneesheer zonder een tweede bezoek bij zijn standpunt blijft. Dus een geneesheer kan op 3 minuten tijd beslissen of mijn vrouw een depressie heeft of niet? Ik weet dat ze een depressie heeft! En deze brief doet er zeker niet goed aan.Ik kan het hier niet bij laten en vraag dat ze dit heel serieus nemen!

Berichten (3)

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: C. B.

11/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

C. B.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

17/05/2022

Beste,Ik zou niet weten waarom ik deze klacht moet intrekken!Dokter xxxxxxxxxxx heeft mij vrouw maximum 3 minuten gezien, de geneesheer van de mutualiteit heeft alles vorige week goedgekeurd en begrijpt haar situatie. Een verlenging is voor hem zelfs geen probleem!Deze klacht gaat weg van zodra alles voor ons in orde is. Depressie, burn-out, noem het hoe je wilt maar mijn vrouw heeft het enorm zwaar. Hopelijk zo snel mogelijk positief nieuws.

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: C. B.

17/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform