Terug

UGC Mechelen - Zaal op stelten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: UGC Belgium

01/11/2021

Beste, zondag 31 oktober woonden wij een filmvoorstelling bij in zaal 1 om 16u45. Een paar minuten voor tijd betreden 5 allochtone jongeren de zaal en nemen plaats achter ons. Vanaf dit moment en gedurende de hele film (2u40!) hebben zij kabaal zitten maken en met eten zitten rond gooien zodat wij en andere mensen in de zaal niet konden genieten van de film. De jongeren werden meermaals aangemaand om te zwijgen door verschillende personen maar zonder enig resultaat.Op één bepaald moment komt een werknemer van UGC de zaal binnen en ziet dit alles gebeuren maar grijpt totaal niet in en verlaat de zaal. Waarschijnlijk uit vrees voor escalatie van de situatie tussen haar en de jongeren.Na het einde van de film melden wij deze hele wantoestand aan de desk waar 2 van jullie werknemers met het hele verhaal gewoon lachen.Als dit de bioscoopervaring is die jullie aan jullie klanten aanbieden dan eis ik het geld van mijn tickets terug en zal ik voor mijn toekomstige bioscoopbezoeken wel naar de Kinepolis bioscopen gaan!Daar is tenminste security aanwezig die in dit soort van situaties wel durven in te grijpen.

Berichten (1)

UGC Belgium

Naar: K. V.

01/11/2021

Cher(e) Cinéphile,Nous avons bien pris en compte votre demande et nous vous en remercions.Notre service étant actuellement fort surchargé, nous nous efforçons néanmoins de vous répondre dans les meilleurs délais. '‹Dans l'attente, nous vous invitons à consulter notre rubrique d'aide en ligne: vous y trouverez les réponses à la plupart de vos interrogations.Vous pouvez également vous rendre sur notre siteugc.beafin d'y découvrir toute notre programmation,consulter le solde de vos cartes, charger ou recharger votre carte UGC+ ou encore gérer les données de votre abonnement UGC Unlimited au travers de votre compteMY UGCet découvrir tous les avantages qui vous sont réservés.A très bientôt dans nos cinémas !Bien cordialement,L'équipe Relation Client UGC Belgium-----------------Beste filmfan,We hebben uw verzoek goed ontvangen en zullen er zo snel mogelijk op terugkomen.Onze klantendienst is momenteel overbelast, maar we zullen ons best doen om zo snel mogelijk te antwoorden.Ondertussen raden we u aan onze online helpsectiete raadplegen: u kunt er de antwoorden op het merendeel van uw vragen terugvinden.U kunt ook naar onze website ugc.besurfen om onze volledige programmering te bekijken, uw kaartsaldo te raadplegen, uw UGC+-kaart op te laden of de gegevens van uw UGC Unlimited-abonnement te beheren via uwMY UGC-account. Daar vindt u alle voordelen die we voor u in petto hebben terug.Tot binnenkort in onze bioscopen!Met vriendelijke groet,De UGC Belgium klantendienstCe message et toutes les pièces jointes (ci-après le "message") sont établis à l'intention exclusive de ses destinataires et sont confidentiels. Si vous recevez ce message par erreur, merci de le détruire et d'en avertir immédiatement l'expéditeur. Toute utilisation de ce message non conforme à sa destination, toute diffusion ou toute publication, totale ou partielle, est interdite, sauf autorisation expresse.L'internet ne permettant pas d'assurer l'intégrité de ce message, UGC (et ses filiales) décline(nt) toute responsabilité au titre de ce message, dans l'hypothèse où il aurait été modifié.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform