Ik heb voor mijn verjaardag mijn familie getrakteerd.Ik had een bon van 25% korting bij Uber Eats en heb ook hun 'One' abonnement genomen om te proberen. Mijn familie had zin in McDonald's. Met 12 mensen was dat een grote bestelling van 130 euro (met de korting er al af). De bestelling komt aan, we doen open en wat blijkt: een Mc Crispy en een Mc Chicken ontbreken. Vervelend, maar ik dien een klacht in via de app en krijg direct te horen dat ik niet in aanmerking kom voor restitutie op deze bestelling, maar dat ik de helpdesk kan contacteren. Zij geven mij hetzelfde antwoord en op de vraag waarom ik een dag moet wachten, wordt gezegd dat mijn account in het verleden ook al meerdere keren kortingen heeft gehad voor ontbrekende items. Dat is waar, maar ik plaats wel wat bestellingen bij Uber Eats en het is al meerdere bestellingen geleden dat er nog iets ontbrak. Na aandringen krijg ik weer hetzelfde antwoord. Ik vind mezelf een eerlijk persoon en heb nooit het systeem misbruikt, net zoals nu. Het gaat om nog geen 15 euro op een bestelling van 130 euro, maar voor mij draait het om het principe. Ik wil ofwel krijgen waarvoor ik betaald heb, ofwel mijn geld terug.