Terug

Tweemalig gefactureerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: Cambio Bruxelles

18/01/2024

Beste,Ik zou graag een volledige terugbetaling hebben van mijn inschrijving op Cambio. Het bedrag is 2 keer van mijn rekening gegaan (zie bijlage)Ik heb Cambio nooit kunnen gebruiken omdat de login bleef falen. Ik heb mijn contract nooit gebruikt en opgezegd, dus nu verwacht ik een volledige terugbetaling. Mvg,Evy Jacobs

Berichten (1)

Cambio Bruxelles

Naar: E. J.

18/01/2024

BesteBedankt voor je mail! We hebben deze goed ontvangen.Cambio groeit snel en dat laat zich ook voelen in het aantal mails dat we te verwerken krijgen.  We doen ons best om je zo snel mogelijk verder te helpen! Je mag van ons een antwoord verwachten binnen de 14 werkdagen. Mocht  je na deze termijn nog geen antwoord ontvangen hebben op je vraag of als je dringend een antwoord nodig hebt, is het best dat je ons even opbelt. Graag vermelding maken dat je ons een e-mail hebt gestuurd.Met vragen over je reservaties of problemen onderweg neem je steeds contact op met de reservatiecentrale op 02 505 40 40 (24/7 bereikbaar). Voor vragen over je inschrijving, je abonnement of je facturen is onze klantendienst steeds beschikbaar via 09 242 32 17 (elke weekdag tussen 9u en 12u en 13u en 17u30).Heb je trouwens al gekeken op onze website? Daar vind je alvast heel wat informatie terug. Bekijk zeker het overzicht van de meest gestelde vragen of gebruik de zoekfunctie rechts bovenaan om snel te vinden wat je zoekt.  Met vriendelijke groetencambio klantendienst Vlaanderen--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform