Terug

Tweemaal prijsverhoging van mijn contract zonder aanleiding.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. Z.

Naar: Shurgard

26/03/2019

Beste,Ik ben sinds februari 2017 klant bij Shurgard en huur hier de Unit 03206 met een verzekering 2499.Sinds ik het contract getekend heb is de prijs al gestegen van 114,99€ naar de nu uiteindelijke prijs (zie laatste brief) 132,37€. Wat is de aanleiding van deze prijsstijging en wat heb ik als trouwe klant meer gekregen? Heb ik geen contract afgesloten met een vaste prijs dan? Is het dan niet gemakkelijker voor mij als trouwe klant om het contract op te zeggen en een nieuw contract aan te gaan, waarin ik een gratis maand krijg en de prijs van op uw website die beduidend lager staat voor dezelfde grote in kubieke meter van de Unit die ik momenteel huur. De gevolgen van dit probleem zijn dat ik maandelijks eigenlijk teveel betaal ALS TROUWE KLANT? Ik heb geprobeerd een email te versturen naar Shurgard zelf om dit aan te kaarten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform