Terug

Tweemaal betaald voor abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. V.

Naar: DAZN

27/09/2025

Na betaling van mijn abonnement werd het bedrag tweemaal van mijn rekening gehaald. Op 7 en 14 september. Nergens kan ik op de site, app mijn klacht kwijt. Via de telefoon is niemand bereikbaar en sturen ze me gewoon door naar de app of site. Geen live chat te bespeuren. Dus geen mogelijkheid om klacht in te dienen of geholpen te worden.

Berichten (1)

DAZN

Naar: S. V.

06/10/2025

Hallo meneer, We merken dat u twee accounts heeft aangemaakt met twee verschillende e-mailadressen. Dit zou verklaren waarom u twee keer bent gefactureerd. U kunt daarom één van de twee accounts annuleren. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers via onze chatbot op: s:www.dazn.com/nl-BE/help DAZN Customer Care


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform