Dag Stromer,
Na een aantal mails met de retailer en met het mailadres info@stromerbike.com zijn we niet tot een consensus gekomen.
Het info e-mailadres van Stromer laat weten dat ik moet communiceren via de retailer en de retailer zegt dat ik terug moet gaan naar de eerste winkel waar de Stromer origineel is aangekocht terwijl ik dacht dat elke Stromer dealer verplicht was om een klant te helpen.
De reductie die ik had gekregen van het e-mailadres was een korting van 25% op de batterij en 25% op de motor.
Ik ben zeer tevreden met de eventuele korting op de batterij, maar ik ben er nog steeds niet mee akkoord dat een motor van een Stromer fiets ter waarde van €11.000 zou mogen stuk gaan na er amper 641km mee te rijden, garantie of niet.
Dit heb ik dan ook laten weten aan info@stromerbike.com, maar zei zeggen dat dit moet gecommuniceerd worden via de Stromer dealer terwijl deze zegt dat ik naar de originele Stromer winkel moet gaan.
Nu heb ik daarna gebeld met de winkel en zij zeiden dat ik de fiets bij hen eventueel kan komen binnen steken, maar dat zij een uurloon vragen van €80 per uur om daarna toch weer op hetzelfde probleem uit te komen.
Ik ben het ook een beetje zeer beu om steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden, dus bij deze zou ik het probleem via deze weg graag willen oplossen.