Terug

Tweedehands producten worden als nieuw verkocht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: FNAC BELGIUM

17/03/2021

BesteNa lang zoeken vond ik mijn model braun series 7 7850 cc die ik een jaar en half lang gebruikt heb zonder enige irritatie of problemen terug op de fnac website (ze maken deze echter niet meer dus nergens anders vond ik ze nog).Na twee gekocht te hebben (doordat ik zo tevreden was van mijn toestel kocht ik er direct twee), werden ze na een paar dagen geleverd.Echter toen begon alle miserie, na openen van beide verpakkingen bleken beide handleidingen beschadigd, ook beide toestellen gaven irritatie terwijl ik voor dit toestel hetzelfde model een jaar en half zonder enige irritatie gebruikt heb..Ik heb een retour aangevraagd 20 dagen na levering (doordat eerste toestel irritatie gaf heb ik eerst een paar dageng gewacht me terug te scheren zodat de irritatie eerst weg is alvorens ik het nog eens probeer en de irritatie, huid piekerigheid niet nog erger wordt want ik schaamde me al enorm zo te moeten rondlopen). Zij vertellen mij dat dit niet meer mogelijk is omdat 14 dagen retourtermijn de normale gang van zaken is. Echter is dit geen normale zaak, want ze verkopen toestellen die op de website als nieuw staan die al gebruikt geweest zijn. Ze boden me een nieuw mes aan, maar ik kocht net deze twee nieuwe toestellen omdat het orrigineel mes veel beter is dan de nieuwe apparte mesjes, anders had ik gewoon nieuwe mesjes gekocht en op mijn eigen apparaat gezet wat veel goedkoper is.Na dagenlang contact met een medewerker van Fnac genaamd Alan, zei Alan me dat ze de verkoper (arturstore, een italiaans bedrijf) zouden verplichten de terugbetaling te maken. DIt zou tevoorschijn komen op mijn aankoop details berichtcenter, echter kreeg ik gisteren bericht dat deze berichtwisseling is stopgezet doordat er geen nieuwe berichten zijn. Ik voel me door de klantendienst totaal niet serieus genomen en heb hier al dagenlang stress en vermoeidheid door. Beide toestellen kostten samen rond de 400 euro, dit is voor mij heel veel geld en de toestellen zijn voor mij zo goed als waardeloos gezien ze men gezicht vol irritatie zetten gezien ze niet nieuw zijn.Ik hoop dat hier snel een eerlijke oplossing voor kan gevonden worden, deze situatie maakt mij echt doodop.met vriendelijke groetDC


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform