Terug

Tweede retour: Coolblue is mijn zending kwijt.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Cool blue

12/09/2018

Beste,Intussen is het sinds 19 juli dat ik mijn retour bij jullie gemeld heb en is het product voor de tweede keer opgestuurd. Net sprak ik met een call agent die mij wist te vertellen dat ik van hem, noch andere collega's een antwoord zou krijgen over de status van mijn retour, dat hij me niet kan of wilt doorschakelen naar zijn manager, dat er geen contact mogelijk is tussen hen en de dienst reparaties en dat er geen mogelijkheid is om mijn pakje, dat wellicht ergens stof ligt te vergaren in een warenhuis, te traceren op dit ogenblik, noch of het aangekomen is bij de reparatiedienst.Er werd mij aanvankelijk gevraagd of ik niet meteen een vervangtoestel wou, maar dit werd in de volgende email alweer tegengesproken. Ik heb dus nog steeds geen duidelijkheid, niemand weet wat of waar of hoe, of hoe de dienst reparaties hiermee gaat of kan handelen.

Berichten (3)

Cool blue

Naar: A. C.

19/09/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Cool blue

19/09/2018

Beste,Shoptegoed is voor mij in orde. Geen zin om nog eens een kapot artikel terug te krijgen.

Cool blue

Naar: A. C.

19/09/2018

Beste,Bedankt voor de melding.We hebben alvast het shoptegoed vrij gezet en je hier ook een bevestiging van gestuurd per mail.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels.Met vriendelijke groet,Kaatje van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On Wed, Sep 19, 2018 at 12:11 pm, Administratie Coolblue NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform