Terug

twee weken oude stofzuiger defect

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VANDEN BORRE

16/09/2023

Beste, ik bestelde d.d. 04/08/2023 een robotstofzuiger met dweilfunctie van het merk Irobot bij Vanden Borre. Deze stofzuiger is geïnstalleerd zoals het hoort, echter was het niet mogelijk om de robot ook te laten dweilen. Ik heb hier ook direct melding van gemaakt aan Irobot zelf. Maar door gebrek aan een reactie heb ik telefonisch contact opgenomen met Vanden Borre, hier kreeg ik eerst te horen dat dit mijn fout was aangezien dit model niet in de mogelijkheid was voor te dwijlen. Na wat aandringen heeft de medewerker van VDB dan toch toegegeven dat dit model wél kan dwijlen. Ik mocht dit model enkele dagen later binnenbrengen. Zo gezegd zo gedaan, 22/08/2023 heb ik de stofzuiger dus ook binnengebracht. Normaal zou ik direct een nieuwe gekregen hebben aangezien ik oorspronkelijk contact heb gehad binnen de 14 dagen inruilgarantie. Echter werd me dit geweigerd aangezien het toestel niet online werd aangekocht. Nochtans is het toestal online besteld en fysiek afgehaald in de winkel (het beslissingsproces was dus volledig online en zelfstandig). nu vier weken en verschillende telefoontjes later is er nog altijd niets geweten van de stofzuiger. Tijdens mijn contact met het klachtencentrum werd hier ook zonder enig begrip gereageerd, een compensatie of versnelling van het proces was niet mogelijk. Ik ben zéér ontevreden van deze afhandeling!

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: M. V.

21/09/2023

Beste,Dit is inmiddels reeds afgehandeld door de Dienst Na Verkoop.Met vriendelijke groeten,Consumentendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform